čtvrtek 13. února 2020

Není kočka jako kočka

Kočka od kočky se pokaždé liší
a kdo je kočkomil, ví, o čem píši.
Né o tom, že koček jsou různé druhy,
tahle má puntíky a tamta pruhy!

Liší se od sebe povahou svojí,
jedna je oprsklá, druhá se bojí,
jiná řve hlasitě, další je tišší,
liší se schopností v chytání myší...

V čem kočky liší se třeba od... lidí?
Jsou mnohem krásnější a lépe vidí!
Mají i chlupů víc a- nojoo, aha!
Kočka Sphynx je vlastně úplně nahá!


6 komentářů:

  1. Fredy Kruger

    " Každá kočka se od druhé liší !
    ... ta chytá ftáky... ta druhá zas myší !
    ... ta s papírkem s nitkou si pohrává....

    Jééé ! dědku ! koukni !... ta zrzavá !
    jak císař Zikmund je ryšavá !
    musíme kočku chytiti !!"

    ... dědek u stromu postává...
    křičí : " Wenco ! jdi do řiti !!"

    ... rozčilený je , rozdrbaný...
    jak vzhůru civěl, jej posraly vrány !

    hoch stále chce kočku !
    děd odpliv si,
    poté,
    dí : " Drevokocůr toť idiote !!"

    ... i přes to, je slyšet furt Pyndjoura Wénu:
    chci kočkůů !!!"

    děd dupe !!

    řve : " Za žádnou cenu !!!"

    OdpovědětVymazat
  2. Milá bloncko,
    když mne na Blogspotu uvítal Fredík, blahem jsem učůrla.
    Tak kterou tu adresu si mám zapsat ??
    Víš, ptám se blbě, ale mnoho lidí sedí na dvou židlích a pro nás obyčejné je to maličko Chocholouškov :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též jsem si málem cvrkla. A taky se cítíš jako vyvolená?😁
      Blondi, ty si zapiš adresu tuhle. Já na těch dvou židlích sedět budu a vím, že tě pindy okolo tématu týdne moc neberou. Tento blog chci mít jen na veršovánky, které s TT nejsou provázané. Snad časem i nové přibudou.

      Vymazat
  3. 1 maxqik maxqik | E-mail | 6. října 2015 v 18:44 | Reagovat
    Že se lidi i kočky liší
    to ví kočky,lidi i myši
    někdo si píše do blogu lehce
    někoho to nutí i když nechce
    Tobě ale píšu komentáře rád
    jsem přece Tvůj blogkamarád.

    2 Sugr Sugr | E-mail | Web | 6. října 2015 v 18:56 | Reagovat
    Meduňko,kráááása, ty taky složíš verše na všechno! :-D

    3 Renča od Mičulky z Kénigu Renča od Mičulky z Kénigu | E-mail | 6. října 2015 v 20:09 | Reagovat
    Mňáááůůů! Mrrrr! Pravdu díš,
    kočku od kočky lehce odlišíš!
    Jen to chce mít čičiradar,
    ne to není vtip!
    Kdo ten "tunning" vrozen má,
    kočku všude rozezná,
    rozumí jí, chápe...
    Ne jak ten, co vedle chrápe!
    (Luboši promiň, hodilo se mi to do rýmu)

    Meduňko, co si budeme líčit...víme svoje! ;-)

    4 Beallara Beallara | Web | 7. října 2015 v 6:30 | Reagovat
    jojo... máš můj podpis, kočky jsou osobnosti a nedovedu si bez nich život představit :-) :-) :-) :-)

    5 Fredy Kruger Fredy Kruger | 7. října 2015 v 9:04 | Reagovat
    " Není kočka jak jiná kočka !!"

    ... " Počkej wole ?? no počkat !... no počkat !
    ... jak myslels´to ?? věta jest načata...
    Myslíš : že jedna je chlupatá,
    druhá zas chlupatá ještě je více ??
    ... anebo například do třetice :

    že... jedna jest chlupatá, pruhovaná,
    jiná zas do hola ojebaná ???
    Či barevné různě jsou ?? no tak co ???"

    " No tak co ?? NIC ! mě jde o maso !
    Jiné, když doma žere, tam spící,
    než té, co vně, - myši chytající !!
    ... takových ? maso jest nepřiliš čisté !!"

    " Ježíšikriste !! i ježíšikriste !!
    Můj kamarád !! tohleto tvrdí ???"

    Tedd Bimbass přivinul k hrudi
    černého kocourka .... " Wole !! no teda !!
    Neboj se Mourku ! tě nedám !! tě nedám !!"

    " Neposlouchej to pako !!!
    on žertuje,... myslí to ,,jako,, "
    dí manželka Zdenálla Tydýta

    " Padej !!!" ( tak na muže vylítla ) :
    " Pitomé žerty máš ! ..... ( ? ) nejsi ni k sexu !
    Tu taška ! a vyběhni k Zverimexu,
    nebo se rozčilím.... kopnu tě v gule !

    ... Muž vyděšen !.... vyběhl pro granule ....

    6 Aliwien Aliwien | E-mail | Web | 7. října 2015 v 12:42 | Reagovat
    Vtipné verše, přečetla jsem s chutí. :-)

    7 VendyW VendyW | E-mail | Web | 7. října 2015 v 13:51 | Reagovat
    Vidím to u nás. Koček už u nás bylo celkem deset. Ty poslední tři jsou ale opravdu vélmi rozdílné. Jedna malá prskavka a dva kočkopsi, ale jen jeden se opravdu chová jako pes. Však má taky přezdívku Čokl. ;-)

    8 Meduňka Meduňka | Web | 7. října 2015 v 19:37 | Reagovat
    [1]: Bloger od blogera liší se též,
    kámo, čtu ráda, co mi napíšeš! :D

    [2]: Dík, Sugr, ale na všechno jistě né. :-)

    [3]:Kočičí radar
    pokládám za dar,
    který ti dal Kočkobůh,
    máš na kočky extra čuch. :-D

    [4]: To já taky ne. Ony vnesou do života tááákovou radost! :-)

    [5]: U toho masa jsem se lekla, ale dal jsi to parádně. :D Vypíchnu verše "pruhovaná - ojebaná" a "gule- granule" :D :D :D, skvostné! Tu báseň miluju a už se ji učím nazpaměť!

    [6]: Tak to mám zase velkou radost! :-)

    [7]: Zkoušela jsem spočítak, kolik koček už se mnou kdy bydlelo... od mých čtyř let do teď... možná jednou tolik jako u vás. Některé byly tak výrazné osobnosti, až mě to fakt udivovalo. No a teď máme taky tři, drzou a nezávislou Elišku, soutěživého egoistu Mikeše a urážlivého prosťáčka Alexe. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. 9 Murca Murca | E-mail | 10. října 2015 v 22:11 | Reagovat
    Souhlas!!! Ty naše zlatíčka jsou každý jiný,ale umí bez výjimky dávat.... i ty naše "Saše" ;-)

    10 Meduňka Meduňka | Web | 11. října 2015 v 19:12 | Reagovat
    [9]: :-) Tak třeba "naša Saša", ten mi teda dává! Teprve teď přestal být uraženej, že jsem si dovolila vzít v září dovolenou a nebyla mu doma k dispozici :D

    11 Bev Bev | E-mail | Web | 12. října 2015 v 14:31 | Reagovat
    Kočky jsou překrásné, každá jiná, jak na nějaké fotky koček narazím, nemůžu se vynadívat, je to fascinující, kolik různých barev mají a báseň je taky velmi pěkná. :-)

    12 Meduňka Meduňka | Web | 12. října 2015 v 21:06 | Reagovat
    [11]: Na nich je fascinující úplně všechno :-). Báseň ehmmm... :-D díky.

    13 Hanka od Fandy Hanka od Fandy | E-mail | 29. října 2015 v 12:48 | Reagovat
    Tý jo, to je krásný a vtipný, Meduňko, moc se mi to líbí, jdu číst dál :-)

    14 Meduňka Meduňka | Web | 29. října 2015 v 18:54 | Reagovat
    Jupííí, dík! :-)

    15 maxqik maxqik | E-mail | 2. listopadu 2015 v 20:24 | Reagovat
    [13]: Tak to jsem moc rád, že moje video zafungovalo...

    16 Hanka od Fandy Hanka od Fandy | E-mail | 2. listopadu 2015 v 21:29 | Reagovat
    Však jsem to Maxíku psala někde v jiným komentáři, že za to může tvoje videjko, že jsem objevila tenhle bezva blog :-D

    17 Jane Jane | Web | 7. listopadu 2015 v 22:45 | Reagovat
    V čem kočky od sebe se liší?
    Ptáš-li se, odpověď ráda napíši.
    Každá je osobnost s vlastní hlavou,
    kočce neporučíš, neb bytostí je tvrdohlavou.
    I přes to však není těžké nalézt tu pravou,
    zvlášť když se do předení dá a chytne náladu hravou.
    V něčem však od sebe liší se nesmírně,
    a sice, že pouze jediná z nich patří mě!
    Jak jistě už tušíš neomylně,
    i já jsem kočkomilkou, nepochybně :-).
    A tak závěrem - všem kočkomilům - přeji hezký den!

    18 Meduňka Meduňka | Web | 8. listopadu 2015 v 19:45 | Reagovat
    [17]: Pod toto musím se podepsat,
    kočkomilkou že jsi, to je znát!
    Velký dík za verše perfektní,
    tobě a všem spoustu príma dní!

    OdpovědětVymazat
  5. Máš kočku některou, která ti na práh myši nosí? Je tím pátem hodná, že se tak honosí?

    OdpovědětVymazat