neděle 14. února 2021

Úchylka v MHD

Když z Modřic jezdívám na Starou Osadu,
sedám si v šalině úplně dozadu.
S přehledem v té městské hromadné dopravě
sleduji, co má kdo pěkného na hlavě.

Než k cíli dojedu trvá i hodinu,
zrakem tak mnohokrát zálibně spočinu
na muži, na ženě, na chlapci, na dívce
ve vkusné/nevkusné hlavičky pokrývce.

Letošní sezónu víc, než tu minulou,
provází teploty hlouběji pod nulou,
proto i opačně, z Osady do Modřic,
je lidí s čepicí v šalině o moc víc.

Nyní vás, čtenáři, napadlo nejspíše:
Jedná se průkazně o formu fetiše!
Ano, zde pravdě jste tváří v tvář stanuli!
Zbožňuji zvláště ty s velikou bambulí.

13 komentářů:

  1. Čepice s bambulí – dětský můj sen,
    s tou as nejraději chodívám ven.
    Zvědavá jsem ještě zdali,
    pokukuješ i na šály?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šály, ty já také naprosto zbožňuji,
      doma jich mám plnou velikou krabici!
      Takže na ostatních pozorně sleduji,
      zdali jim patřičně ladí i s čepicí 😁

      Vymazat
  2. Tahleta záliba v čepicích s bambulí
    je vcelku neškodná, jak salát s cibulí.
    Pokud to zůstane pouze u pohledů.
    Strhávat lidem z hlav prozradí nezbedu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že všem pouze koukám se na hlavy,
      neboť mám přecejen poněkud obavy,
      kdybych na čepičku toužebně sáhla si,
      někdo mě ochráncům zákona nahlásí! 😇

      Vymazat
  3. Ano, přesně, ty s bambulemi jsou prostě neodolatelné :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy ano, a viděla jsem i na mužích. Sice ne velké, ale slušivé velice 😃

      Vymazat
  4. S bambulí, to je jasné, taky mám takovou. :D
    Díky za pěkné ráno. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám. Ani sama čepice nenosím, a není zač, rádo se stalo 😊

      Vymazat
  5. Nejlepší je čepice s dvěma bambulema, co největšíma. Tu teđ nosí moje malá neteŕ a nejradši by s čepicí i spala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dětské čepice bývají rozkošné, vnučka má též takovou, a na čepici ještě vyšitý kočičí ksichtík :-D

      Vymazat
  6. Pri tom všetkom nadšení nezabudnúť na poriadne pripravené KRAMBAMBULI! (napr. tu https://www.gutekueche.at/krambambuli-rezept-31721 )

    S pozdravmi King Rucola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď zdráv, králi! :) Recept vskutku zajímavý, hlavně to vzplanutí, ale jelikož víno bohužel nelahodí mé chuti, tak tento nápoj asi neochutnám. Jó, to až mi zase někde načepují sklenici piva s pěknou bambulí pěny... 🍺

      Vymazat
  7. Nádhera! Miluje verše a obdivuji ty, kteří to dokáží.

    OdpovědětVymazat