čtvrtek 7. března 2024

Přísloví (Téma měsíce)

 Lesu se vyhýbá z daleka,

víc je mu zlato než rada,

na ráno moudřejší nečeká,

sám často do jámy padá.

 Nad mlékem oči si vypláče,

zametat práh nemá v plánu,

zdarma mít nebude koláče,

jen sbírku bezuchých džbánů.


8 komentářů:

  1. Originální nápad, děkuji :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji velice vám všem za laskavé komentáře. Tahle básnička je vlastně taková z nouze ctnost. Chtěla jsem vybrat jedno přísloví a k němu zveršovat nějaký příběh, nešlo mi to a jak jsem se v tom plácala, napadlo mě tohle 😁

    OdpovědětVymazat
  3. Hihihi, hned mi napadá několik osůbek z veřejného prostoru, na které to sedí dosti přesně....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé ahooooj, vzácná návštěvo.:)

      Vymazat
    2. Ahoj Meduňko, taky jsem se dala zlákat na téma měsíce. Téma je prostě téma.

      Vymazat