neděle 21. února 2021

O ptačím krmítku

Za firmou naší
krmítko straší
od konce roku...
Vždyť je tak pěkné,
každý si řekne,
lahodí oku!

Tak kde je háček?
Jediný ptáček,
trpící hladem,
netkl se zobu.
Ten celou dobu
leží tam ladem.

Co ptáky plaší
od firmy naší,
snad špatná karma?
Jak je sem vlákat?
Vylepit plakát
Zde jídlo zdarma!

14 komentářů:

  1. Milá Meduňko,
    před naší, za naší, cesta má ať nepráší? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi to bude chtít nějaké lákavější krmeníčko. Jinak to nevidím.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné veršíky! :-))

    Fakt je, že jsem na to natrefila tuto zimu z více stran, že krmítka zejí prázdnotou...

    OdpovědětVymazat
  4. Superveršování s vtipným závěrema - ale ptáčků je letos nějak málo. A zajímavé, že jim ani nechutná. Jsem ráda, že ses znovu rozbásnila!

    OdpovědětVymazat
  5. Při svém chození kilometrů jsem si všimla dvou krmítek, které jsou plné zobu ale ptáci jsou na okolních keřích. Jsou tam šípky a nějaké bobule co neznám a to jim asi chutná víc…

    OdpovědětVymazat
  6. No, já měla taky pověšené krmítko, a taky se tam nikdo nekrmil. A že se dřív krmívalo velmi hojně, za zimu vzaly za své dva čtyřicetikilové pytle slunečnice, letos kilo směsi zobali měsíc! nějak mizí ptactvo nebeské, vidím to tu, kolik dřív bylo druhů na krmítkách (měla jsem po zahradě čtyři a plnila je obden) teď tu jsou občas vidět jen sejkorky, zato je tu hromada vrabců.

    OdpovědětVymazat
  7. U nás v krmítku je dost živo, zrovna předevčírem říkal táta /hlavní krmič/, že musí zase zajet do ZZN pro slunečnici. Ale míváme krmítko na stejném místě už roky, tak jedině, že by to bylo zvykem, jinak si to neumím vysvětlit. :) Básnička je suprová, jako vždy. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkná básnička, svižná, rytmická a navíc s pointou, to už se dnes na blozích moc často nevidí. No, chce to zjevně lepší marketing :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je přesně náš případ. Origoš krmítko, žalud s červenými buráky, lojové svíce - a nic, ani ťuk. Přišel jsem asi na příčinu, když jsem vyplňoval dotazník při sčítání ptactva. Ptali se tam jestli máme v blízkosti straky a jestli tam chodí kočky. Na obojí odpoveď ANO!
    Straky ty mrchy krákají jak najaté.

    OdpovědětVymazat
  10. Opět jsi mě rozesmála, jídlo je zdarma :-)
    Chtělo by to změnit meníčko...

    OdpovědětVymazat
  11. Ptáčkové nějak moc ubyli. U nás nepotkám ani vrabce. Ale všude jsou ty svině straky. Tím to asi bude.

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem na to přišel. Naše ptáčky plaší straky. Takže zob také leží ladem...

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkná básnička. Jestli firma nechce ptáčky do svých sítí vplést ... 😊

    OdpovědětVymazat