pondělí 24. srpna 2020

Akvaristka brblá v tunelu

Jsem přec dobrý akvarista,
tak mám na ten názor právo.
Brblám, že tam dozajista
je ryb více, než je zdrávo.


Myslím, že by bylo dobré
kdyby on byl mnohem větší,
prostor pro ty ryby v Modré.
Tak jo, dosti už těch řečí.


Tunel se mi ovšem líbí,
škoda, že tak málo měří.
Vlevo ryby, vpravo ryby,
kapři, štiky, jeseteři...


... a někteří táááákhle velcí!
Ryb tam žijí různé druhy.
Třeba sumci, parmy, jelci,
spatříte i mníky, pstruhy...


Obdiv návštěvníků sklízí
každý z těchto krásných tvorů.
Nejvíc dvoumetrové vyzy,
o tom nemůže být sporu.



23 komentářů:

  1. Hezké fotky a vtipně veršování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ono je to staršího data, zatím sem dávám věci z bývalého blogu :)

      Vymazat
  2. Jako zvířetníková ryba jsem unešen :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Čudla sem a čudla tam,
    vůbec se v nich nevyznám,
    vodu jednu všichni sdílí,
    co jim jenom stačí síly.

    Jestli velká pozře malou,
    když tak proplouvají halou,
    a nebo tam žijí v míru,
    jako myšky v plátku sýru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žijí si tam pospolu
      v nevelikém prostoru 😃
      spokojeně asi ano,
      však je o ně postaráno.

      Vymazat
  4. Je to tam moc hezké, také jsme tam byli. Ale rybky tak nějak odpočívaly, moc jsme jich neviděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm, jestli ono jim nebylo teplo, vona čím menší louže, tím dřív se prohřeje...
      🤐 radši už pomlčím, snad jim to tam nějak chladí v těch hicech.
      Jooo, moc hezké to tam je, třeba ten skanzen je fajn...

      Vymazat
  5. Senzační! báseň versus fotky a obojí se hezky doplňuje.

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsme se byli podívat je to cca tři roky, ale zdá se že je tam ryb více...krásné fotky i básnička..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na těch mých fotkách to vypadá, že jich tam až tak moc není, ale je 😁 Děkuji!

      Vymazat
  7. Ahoj Meduňko. Tady jsem taky kdysi byl... i když už je to hezkých pár let. Jo, líbilo se mi tam :-) Měj se. Vik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víku! Ahoj, vítej! Mám radost,žes mě tu našel! Bloguješ někde? Děkuju za komentář! :)

      Vymazat
    2. Ahoj Meduňko, nojo, našel :-) No, takhle - bloguju, ale nevím, jestli u toho zůstanu. Mám tam sotva pár článků. Koukám, že se ti dá poslat vzkaz přes nějaký formulář v menu, tak to zkusím :-) Měj se hezky. Vik

      Vymazat
  8. Taky moc pěkné, pobavila jsem se. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné rybičky i veršování. :-) 😀

    OdpovědětVymazat
  10. Fredy Kruger

    " Já slyšel kdys´ jednoho komika....
    co všecko chlápek ten, neříkal !

    ... kanára, jenom si považte :
    do akvária dal !... a opačně !

    Všechno mu chcíplo !!
    ... však... musí ???

    Kurwa ! proč bych to nezkusil !

    Obrovskou klec mám ! ( dřív pro šimpanze )
    ... pak ve obýváku, tam pod obrazem
    umístil jsem jí na podlaze !
    Určitě bude v ní rybičkám blaze !

    ... co dříve ? mám vodu do klece dátí
    či nejprve ryby tam nachytati ?
    nechci se dopustit chyby...

    Jáá.. nejdřív tam naházel ryby !

    Co já jsem slítal s kýblema schodů !!"

    Jebb Mrťaffa naštván, když vléval tam vodu !

    řka : " Vlil jsem tam 50 hektolitrů,
    v kleci mi nezbylo ani půl litru !!
    s tímhle bych nezalil... snad ani bidet !

    ... seru na takový experiment !

    Co s rybami, které jsem zaplatil ?
    což zkusiti, zda budou létati ?
    vždyť slyšel jsem někde a rovněž čet´ také,
    že z ryb, které plovou, též létají ňáké !!
    klidně i vzduchu se naloknou !"

    Jebb Mtaffa vyběhnul ku oknu ....

    Vyhodil ryby ... řve : " Naberte výšky !!"

    ... plesknutí ! spadly na něčí šišky !

    " Nikdy jsem nebyl tak pomočený,
    tak, jako dneska jsem promočený !"

    ...Jebbovi Mrťafu na dveře buší .....
    ten u okna trenýrky... kalhoty suší ! ...

    OdpovědětVymazat
  11. Originální zpracování! :) Verše se mi líbily, stejně jako fotky.

    Listy snů I Listy pohybu

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, jsem ráda, že jsem tě náhodou našla. Taky teď masivně těžím z článků z Blog.cz a nakonec jsem ráda, že jsem na blogspotu. Mažu, upravuju, upřesňuju - jen veršovat neumím. Ale to zase umíš ty ☺

    OdpovědětVymazat
  13. Zdravím Meduńko, jak se daří?

    OdpovědětVymazat
  14. Jikry z jesetera bych si dal. Kdysi jsme měli malé akvárko, byly tam gubky, mečovky, neonky a spol. ...

    OdpovědětVymazat