pátek 17. července 2020

Blondýna v ZOO

Ta naše výprava
do ZOO Jihlava
povedla se velmi...


Přišli jsme ve chvíli,
kdy zrovna krmili
všelijaké šelmy.


Fajn byla zejména
žíhaná hyena,
žrala něčí hlavu,


u vlka zpovzdálí
spíše jsme hádali,
co měl za potravu.


Dobrou chuť, Irbisi,
kočičák krásný jsi,
ty jeden macku!


Opravdu k nevíře!
Co je to za zvíře,
žeroucí placku?


Salátem na míse
rozkošně krmí se
červená panda...


A kdo dá si hada?
Toho já moc ráda.
Né! To je sranda!


Vypadá nezvykle,
neboť se obvykle
tváří více krotce...


Pokládám otázku:
Co je to za krásku
na poslední fotce?

31 komentářů:

  1. Na poslední fotce je asi surikata... a nějaká nakrknutá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to surikata, něco tam baštila a já ji vyrušila, tak to asi fakt musela být nakrknutá 🙂

      Vymazat
  2. Píše mě to jako “neznámou”, ale musím si to nějak nastavit. Zdraví Renča z Kéniku
    Surikata i hádce jsou krásní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když zadáš Odpovědět jako: Název/adresa URL a do kolonky Název napíšeš svoje jméno, tak to bude OK 😉

      Vymazat
  3. Akční fotky, přišli jste akorát! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pokusila jsem se o zachování komentářů ze starého blogu pouhým zkopírováním, nápad hodný blond hlavy 😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1 VendyW VendyW | E-mail | Web | 19. dubna 2017 v 7:55 | Reagovat
      Sím, sím, paní učitelko já to vím!!!!! Surikata! :-D

      2 Aliwien Aliwien | E-mail | Web | 19. dubna 2017 v 9:55 | Reagovat
      Krásné fotobásnění. Co to je za zvířátko to nevím, ale věřím wendy, takže je to surikata. Zdravím ze zamrzlé Plzně, kvetoucí stromy na naší zahradě zřejmě vezmou za své a ovoce si pro letošek asi jenom namalujeme.

      3 Robka Robka | Web | 19. dubna 2017 v 9:59 | Reagovat
      Asi bych taky tipla surikatu :-) Ale fascinuje mě, jak se ti to krásně rýmuje.

      4 Renča od Mičulky z Kéniku Renča od Mičulky z Kéniku | E-mail | 19. dubna 2017 v 10:41 | Reagovat
      Paráda! Zejména irbis je krásný. No ale Meduňko, surikatu snad pozná každý!

      5 Panda Panda | E-mail | Web | 19. dubna 2017 v 14:54 | Reagovat
      Ještě že nejsem panda červená a nemusím jíst hady v misce (jistě na ně dojde řada až dojde zelenina). :-? Ale podle výrazu tváře bych tipoval, že i v té placce museli být přinejmenším nějací chutní švábi! :-D

      6 chudobka1970 chudobka1970 | Web | 19. dubna 2017 v 15:21 | Reagovat
      To byla krásná procházka :-)

      7 dinosaurss dinosaurss | Web | 19. dubna 2017 v 16:49 | Reagovat
      Tahle zoo je príma, nejvíce se mi líbí irbis a hyena. :-)

      8 Fredy Kruger Fredy Kruger | 19. dubna 2017 v 18:30 | Reagovat
      " Vypadá to snad nezvykle....
      je kulatá, trošku však do krychle,
      tváří se divě ! né krotce !
      Proto vám položím otázku :
      víte -li co jest to za krásku
      na této poslední fotce ??

      ... toť hlava je mojeho otce !!"

      ( hoch listuje v rodinném albumu )

      " Můj taťka ! co to má za čumu !
      ... jazyk ještě...zkus !... vyplázni !"

      ... hovoří chlapci : " Ty ! neblázni !
      dones to domů ! vždyť tohle se nemá !"

      Tu otec !!! hle !!!... kouká jim přes ramena !!

      Chlapci se rozběhli, jak hejno vrabců !!

      " Synu můj, swiňáku !! hleď, jak ně natřu !!"

      Marně řve chlapec ,, je mi to líto,, !!

      ... zmlácen je řemenem ! bit jako žito !!
      " Hajzle ! však na tebe eště mám !!"
      ....( muž vytažen při zrodu kleštěma ,-
      porodní báby enormní silou ! )
      ... pokud se nezlobí, tak má tvář milou,
      ač do krychle hlavu, - však ušlechtilou !

      Vymazat
    2. 9 Doktorka se srdcem Doktorka se srdcem | E-mail | Web | 19. dubna 2017 v 18:49 | Reagovat
      Tomu zvířeti
      to moc sluší,
      plackou se cpe,
      až dmou se mu uši.
      :-)

      10 SáraD. SáraD. | E-mail | Web | 19. dubna 2017 v 23:23 | Reagovat
      Krásné fotky, obzvláště vlci

      11 Meduňka Meduňka | Web | 20. dubna 2017 v 0:44 | Reagovat
      [1]: Výborně, píšu ti jedničku s hvězdičkou, dvakrát podtrženou :D

      [2]: Děkuji a zdravím z větrného, ledového a sněžného Brna. Já moc malovat neumím, tak doufám, že se letos příroda smiluje a dočkáme se v zahrádkách zralých meruněk :-)

      [3]: No joo, je to ona, potvůrka jedna.
      A s tím rýmováním... nápodobně ;-)

      [4]: Tak jasně, je to kočka :-)
      No, každý asi ne... třeba já, vůbec mi hned nedošlo, co to za zvířátko si tam šmejdí, než jsem o kus dál uviděla klasicky stojící skupinu :D

      [5]: Tys Panda velká, že ano, takže všežravec. Ale bambus je bambus, mňamka :D.
      Ten já ráda jím taky, ani s brouky nemám problém, ač jsem masožravec jen příležitosně, spíše býložravec :-D

      [6]: To tedy byla ;-)

      [7]: Jsem tam byla poprve a je to móóóc prima malá hezoučká ZOO :-)Jak já jsem především milovnice všech kočkovitých šelem, tak hyeny obdivuju, jsou prostě krásné.

      [8]: Ušlechtilá krychle :D :D :D
      Parádní dílo, jako vždy!

      [9]:
      Fotka je značně komická.
      Toť prosím placka indická
      a jak to zvíře divně kouká,
      když do tlamky tu placku souká! :D

      [10]: Tentokrát jsme, já i kamarádka, neměly vydařené fotky, jakože kvalita nic moc.
      Zrovna ti vlci se fotili nejhůř, byli moc daleko a pořád v pohybu :-D

      12 beallara beallara | Web | 20. dubna 2017 v 7:29 | Reagovat
      Povedený rýmující fotodokument, jen ty hady bych obešla z velké dálky.
      Nejkvalitnější fotka je svačící blondýna, což samozřejmě cením a připisuji potřebné body / mimochodem máš pěkný ostín na hlavě, kadeřník nebo ty ?/ :-)

      13 Meduňka Meduňka | Web | 20. dubna 2017 v 9:56 | Reagovat
      [12]: Růžový odstín je moje dílo :-D
      Jediná jsem nebyla focena z dálky nebo přes sklo, podařil se tedy zachytit věrně :-)

      14 mysteriouswolf mysteriouswolf | Web | 21. dubna 2017 v 10:15 | Reagovat
      ZOO v Jihlavě je super. U toho vlka jsem stála a obdivovala půl hodiny :-) :D

      Vymazat
    3. 15 Meduňka Meduňka | Web | 21. dubna 2017 v 17:43 | Reagovat
      [14]: My jsme šly na kafe do té restaurace, co má okna do vlčího výběhu. Vlk občas prošel kolem, já nalepená na skle s foťáčkem, byl tak blízko... na fotkách pak jen šmouhy, postát nechtěl, hezoun jeden :-D

      16 B B | E-mail | Web | 26. dubna 2017 v 14:56 | Reagovat
      povedené vyprávění :) a pěkné fotky

      17 Meduňka Meduňka | Web | 26. dubna 2017 v 18:11 | Reagovat
      [16]: Děkuji! :-)

      18 Regi Regi | E-mail | Web | 5. května 2017 v 6:22 | Reagovat
      Krásné a trefné fotky! Parádní veršovaná návštěva ZOO :-D

      19 Joina Joina | Web | 5. května 2017 v 9:29 | Reagovat
      Další bloger, který nvštívil Jihlavu, to jsem moc ráda :)
      Zoo tam je nádherná, od doby co jsem jí navštěvovala od prvního roku, se dosti změnila, ale snad k lepšímu, jenom mi je líto že tam změnili nějaké věci...
      Konečně tu hyoenu vidím aspoň na fotce. Vždy když tam jsem, nikdy jsem je tam nezahlédla...
      Tak ta panda je nádherná :)

      20 Meduňka Meduňka | Web | 5. května 2017 v 17:29 | Reagovat
      [18]: Děkuji! A zítra se koná návštěva v ZOO na Svatém Kopečku, tak budou asi další fotky :D

      [19]: Líbilo se mi tam moc! Taková malebná, roztomilá zoologická zahrádka :-D Ještě kdyby změnili Kočce divoké výběh... se mi zdál malý... :-?
      Bylo super, že jsme je zastihli zrovna u jídla, hyeny a pandy, krásná podívaná ;-)

      Vymazat
  5. To je nádherné veršování a ty fotky jsou exkluzivní. To je jaká ZOO?

    OdpovědětVymazat
  6. Tak hned když vidím,
    jak se cpeš a veršuješ,
    hnedle se stydím,
    že mě s verši došel dech.

    Hezký výlet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On mi ten dech došel taky.
      Dřív jsem psala veršů mraky
      a teď sem jen potupně
      vkládám staré. Postupně ☺

      Vymazat
  7. No, Meduňko fakt bomba, to čumím, ty jsi normální geňa.
    Hned si tě přidávám do RSS na http://jidlo.biz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi mě potěšil, děkuju... geňa... jejda...😊

      Vymazat
  8. S chutí jsem přečetla Tvoje veršování. Moje nová blogová adresa je http://Alenkawien.wordpress.com. Zdravím a přeji krásné léto. Alena

    OdpovědětVymazat
  9. Pobavila jsi mě, ostatně jako vždy. Jsem ráda, že jsem Tě tady objevila, nakonec jsem se tady zaregistrovala také, na Wordpressu se mi to nelíbí, jen teď nevím, jak tam blog zrušit. Neporadíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :) A jelikož odpovídám se zpožděním, tak už máš ten Wordpress zrušený, ale já bych stejně neuměla poradit, tam to neznám.

      Vymazat
  10. Palec nahoru, perfektní veršování k vydařenému výletu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Ještě mám pár výletních veršovánek v záloze 😉

      Vymazat
  11. Skvělá kombinace foto a básně!
    A jsem ráda, že pokračuješ. Sice jsem u tebe na původním blogu dlouho nebyla (ale takhle jsem flákala všechny, takže nic osobního!), ale jsem ráda, že pokračuješ a že už vím, kam příště zavítat. Přece jen, nerada bych tě úplně ztratila z merku.
    Taky jsem na blogspotu, teď jsem dosázela skoro celej archiv (až na úplné blbiny, nechala jsem blbiny jen částečné) a na rozdíl od hvězd, které si dokázaly celej blog přetáhnout během kliknutí, já to pracně ládovala článek po článku. Stejně tak je i zveřejňuju, takže kdyby sis chtěla počíst, můžeš se v roce 2020 dostat na události 2010 :-)
    Komentuju pod staronovým jménem, přes které mě můžeš prokliknout na blog. Jsem Vendy.
    A tady přeju hodně štěstí! Snad to vydrží dýl než blog, a mimochodem, blogu je škoda, bylo to fakt dobré místo.

    OdpovědětVymazat
  12. Bezva veršovaná procházka. Nikdy jsem v ZOO neviděla tolik krmení jako ty.

    OdpovědětVymazat
  13. Velmi krásné veršování a vtipné. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ha ha, tak oni se objevily oba komentáře. Chvály není nikdy dost. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Fredy Kruger

    " Tady mi něco neladě !!!
    ... jáá.. usnul jsem doma v zahradě,
    teď vzbudím se ? tonu zde ve smradě !

    ( ! ) Jsem v zoologické zahradě !!

    Udělali to rodiče !
    mne strčili mezi opice !
    To ze msty ! neb včera jsem řek, že náš táta
    podobá se na opičáka !!!

    I dědek byl dotčen ! řval : ,,otec je po mně !,,
    Jak mě sem strčili,
    je záhadou pro mě !
    Jsem v kleci, žádný ,,ven,, otvor tu není !"

    Eduartt Hounno je rozčilený !
    ... " Opičáci sem přilezli
    a nabízejí mi přátelství...
    ... a též čtyři opice manželství !!

    Jedééš !? že ti dám do palice !!!"

    ... tu... Eduartt Hounno uviděl strýce !!

    ... strýce, otce, matku i tetu !

    " A hleďme ! i dědek s bábou, sem metou !!"
    ... hoch vidí i bratry a sestry jak jdou,
    rovněž i bratrance ! celou tu bandu....

    " To chcete si dělati VY, ze mně srandu ???

    Kurwa ! tohle svět neviděl !"

    ... tu zahrady kráčí tu řiditel !

    Eduartt křičí jak pominutý :

    "Jsem zavřen ve smradu, není tu hnutí !
    Tu v kleci jsem, ač nejsem orangutan !!"

    zaslech´ to řiditel řka :
    " Ihned jdu tam !!!
    jest možné tomuto uvěřit ?"

    Muž ihned dal pokyn klec otevřít !

    Hounnovi inned tam přikvačili,
    do klece vlezli : " Kdeť chlapec náš milý ?
    kdo ho sem strčil ?" řvou pokrytecky ....

    Edd Hounno čeká...
    Když vlezli tam všecky

    zabouch´ klec !

    " Dvířka mi uskřípla cecky !"
    řve teta : " Ihned nám otevřete !"

    " Neotevru ! to fingujete !
    ( křik´ řiditel ): " Nejsem vám za hlupce !!"

    řve rodina : " Edwartte ! přimluv se !!"

    " Ani se na vás newiseru !!"

    " Líbíš se mi ! jáá... dám ti svou dceru !
    ... a vy, všichni ve kleci buďte tam tiše !!"

    ... šept´ Eda : " Dcera... no... ta si píše !"

    Tak Eduartt Hounno ku štěstí přišel !



    OdpovědětVymazat
  16. Byli jsme kdysi s vnoučaty v ZOO Hluboká. Byl tam takový dřevěný nosorožec - jakože skluzavka. To by nebyl Lukášek, aby ji nevyzkoušel, ale najednou se ozval jeho řev! On si o ten roh natrhl šourek!!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Tak jsem tě konečně našla. Milý blog, spousta veršování i fotek. Moc tě zdravím a píšu si tvůj blog :-)))

    OdpovědětVymazat