pátek 17. července 2020

Aku blondýna

Já mám hodně různých věcí, který jsou na baterky,
stačí jenom podívat se třebááá... do mé kabelky.

Tam toho je, co funguje na ten... akumulátor!
Tablet, mobil, e-cigáro, foťáček a vibrátor...

Doma je mám taky všude, kulatý i hranatý
baterky jsou ve svítilně, zvonku, brousku na paty,

v ovladačích k televizi, v hodinách a rádiu...
vždycky, když jim dojde šťáva, tak je prostě dobiju.

Na baterky mám i chlapa, často se mi vyšťaví,
tenhle problém ale žádná nabíječka nespraví.

16 komentářů:

  1. Ten páv,
    to je ten chlap?
    Já, že perka mu ještě fungujou. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale všimni si, má ta pérka sklopená... mohl ten ocas sakra pořádně předvést, když si ho fotím! 😉

      Vymazat
  2. Já se skvostně bavím, ty u focení sedíš jako ředitelka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně ztuhlá tam sedím, já se toho páva bála :-D

      Vymazat
  3. Pokusila jsem se o zachování komentářů ze starého blogu pouhým zkopírováním, nápad hodný blond hlavy 😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1 Renča od Mičulky z Kénigu Renča od Mičulky z Kénigu | E-mail | 4. května 2015 v 15:56 | Reagovat
      Krása! Opět jsi nezklamala, směju se, no jako blondýna! A za svoje blond vlasy se nestydím, ba pravda tožku začínám prokvétat...
      Jsem zvědavá, co na to řeknou/napíšou Qik a nebo Fredy Kruger! :-D

      2 Týnka Mlejnková Týnka Mlejnková | Web | 4. května 2015 v 15:58 | Reagovat
      Jestli skládáš sama tak tě obdivuji, pěkné :)

      3 Robka Robka | E-mail | Web | 4. května 2015 v 16:14 | Reagovat
      Tak vibrátor v kabelce říkáš... No, to je pikantní přiznání!:D

      4 Vlček222 Vlček222 | Web | 4. května 2015 v 16:14 | Reagovat
      Super veršovánka :-)

      5 ja-som-risko ja-som-risko | 4. května 2015 v 16:28 | Reagovat
      Ahoj, náhodou som narazil na tvoj blog a po prečítaní tohoto článku (básničky ;-)) ma celkom zaujal.. Hneď som si prečítal aj tvoje ostatné články a tvoja tvorba sa mi veľi zapáčila.. Určite sa tu budem častejšie vracať...

      6 Em Age Em Age | Web | 4. května 2015 v 16:33 | Reagovat
      Ha ha, vtipné jako vždy. :D :-D

      7 mysteriouswolf mysteriouswolf | Web | 4. května 2015 v 16:38 | Reagovat
      No tedy, ty jedeš :-D Dobrý ;-)

      8 Kiwi Zelená Kiwi Zelená | E-mail | Web | 4. května 2015 v 17:23 | Reagovat
      Parádní a úsměvné.. :-D

      9 Sugr Sugr | E-mail | Web | 4. května 2015 v 18:33 | Reagovat
      Řekla bych vybavení kabelek nejen blondýnek, krásná básnička, povedla se! :-)

      [2]: Skládá ona a on! :-D

      Vymazat
    2. 10 Van Vendy Van Vendy | Web | 4. května 2015 v 20:17 | Reagovat
      Hahá, já myslela, že máš všude ty vibrátory :-D
      A ono zatím, baterky.
      Offšem chlap na baterky, to je děsná varianta. Kór když nezabere ani nabíječka... :D

      11 Meduňka Meduňka | Web | 4. května 2015 v 20:51 | Reagovat
      [1]: Super, ráda jsem pobavila. Se taky nestydím za hlavu, ani za to, co je (nebo spíš není) v ní, natož na ní. :-D

      [2]: Úplně sama, dík za pochvalu. :-)

      [3]: Když on se mi ten vibrátor pěkně rýmuje s akumulátorem, ale už ho v ní nemám! :D :D :D V té kabelce! :-x

      [4]: Dík, to mě moc těší, že se ti líbí. :-)

      [5]: Ahoj, vďaka za návštevu, budem rada keď prídeš znova ;-) :-)

      [6]: Jupííí,děkuju :-D

      [7]: Trošku jsem povolila autocenzuře uzdu... :-D

      [8]: Juj, dík!

      [9]: Jojoo, standartní vybavení :-D
      Jakej "on" :-?

      [10]: Hlavně ty hranatý... Bééézva, já doufala, že si někdo všimne... :D ;-)

      12 Sugr Sugr | E-mail | 4. května 2015 v 21:12 | Reagovat
      [11]: - /9/
      v komentáři [2]: se praví:"Jestli skládáš sama tak tě obdivuji"
      ... já si ale myslím, že ty sama neskládáš, nebo ano? :-D

      13 Meduňka Meduňka | Web | 4. května 2015 v 21:37 | Reagovat
      [12]: Pokud jde ovšem o veršíky, tak ty skládám úplně sama :-D ;-). Jinak "on" mi skládá poklony a já jemu ponožky :D

      14 Sugr Sugr | E-mail | 4. května 2015 v 21:56 | Reagovat
      [13]: tak nějak jsem to myslela!
      Nepochopila jsem vůbec tu větu toho komentáře 2.
      S kým by jsi měla básničky psát!!?? O_O

      15 beallara beallara | Web | 5. května 2015 v 7:08 | Reagovat
      Já bych se pana domácího zastala, já už taky po ránu nevypadám tak fresh jako před 20lety :D :D :D :D

      Vymazat
    3. 16 Renča od Mičulky z Kénigu Renča od Mičulky z Kénigu | E-mail | 5. května 2015 v 9:46 | Reagovat
      Ale když už jsme u dámských kabelek, nezmínila jsi jejich nedílnou součást: TOTÁLNÍ CHAOS! ;-)
      Nevím, jak ostatní, ale v mé kabelce je to, co právě hledám, zásadně až na dně! A to ať je to cokoliv - klíče, mobil, brýle, kapesníky, peněženka... Prostě se k tomu vždycky musím prokutat. Ale za ty roky už jsem si skoro zvykla...

      17 valin valin | E-mail | Web | 5. května 2015 v 18:16 | Reagovat
      Prostě nastal Nový věk,
      všude plno baterek....
      Bez baterky ani ránu,
      dobíjíme brzy k ránu...

      Přes den třeba funkční baterii mít,
      tělo se dá energií snadno posílit...

      Ale lepší je frťan hihihihi.

      18 Wnaty Wnaty | E-mail | Web | 5. května 2015 v 18:33 | Reagovat
      To je skvělé!

      19 Wnaty Wnaty | E-mail | Web | 5. května 2015 v 18:33 | Reagovat
      To je skvělé!

      20 Meduňka Meduňka | Web | 5. května 2015 v 21:54 | Reagovat
      [14]: Ještě je tu možnost výkladu, že jsem je od někoho opsala :D :D :D

      [15]: Ono ani nejde o to vypadání, jako o nefunkčnost :-D

      [16]: Nezmínila, protože chaos nemám :-D, mívala jsem, ale děsně mě štval, tak mám teď v kabelce na všechno nějakou tu kapsičku nebo futrálek :-). Takže si musím kupovat jen velký kabelky... :-D

      [17]: Já se nejlíp nabiju,
      když se piva napiju. :-D

      [19]: To mě těší! :-)

      21 Renča od Mičulky z Kénigu Renča od Mičulky z Kénigu | E-mail | 7. května 2015 v 17:09 | Reagovat
      [20]: /16
      Asi se budu opičit... Binec už mě nebaví...

      22 Dana Dana | E-mail | 7. května 2015 v 23:28 | Reagovat
      Teda Meduňko,ty se nezdáš-vibrátor v kabelce?-dost dobrý :-)

      23 Meduňka Meduňka | Web | 8. května 2015 v 8:52 | Reagovat
      [21]: Jasan. Sice je pak ta kabelka o něco těžší...no pamatuješ, jak se mi na těch Vánočních trzích urval řemínek? :D

      [22]: Dani, to je součást "balíčku první pomoci". Ještě s sebou nosím taky náplasti, nožík, otvírák a vývrtku... :-D

      24 Renča od Mičulky z Kénigu Renča od Mičulky z Kénigu | E-mail | 8. května 2015 v 9:18 | Reagovat
      No jasně! Já musím mít v kabelce "KáPéZetku"-takovou nouzovou sadu:cvakátko na nehty, pilníček, náplasti, zapalovač, malá baterka, vícebřitý kapesní nůž(McGyver), svinovací metr, aspoň 2m špgátu, jehlu a nit(bílou a černou... To je na batoh! :-D

      25 maxqik maxqik | E-mail | 8. května 2015 v 18:42 | Reagovat
      [1]: Renčo, co napíše Fredy
      to opravdu nevím tedy
      a co napíšu já nevím taky
      asi jsem též na baterky
      jenže moje nejsou nabíjecí
      proto mě uložte v krabici
      nebo mě dejte sklenici píva
      a je tu zázrak Qik zase zpívá.

      Vymazat
    4. 26 Renča od Mičulky z Kénigu Renča od Mičulky z Kénigu | E-mail | 8. května 2015 v 19:34 | Reagovat
      [25]: Dobré pivko není nikdy na škodu, teď u hokeje stoupá spotřeba přímo raketově.
      U Luboše poznám, že má "špičku", když začne zpívat staré trampské písničky...
      Renča

      27 Meduňka Meduňka | Web | 11. května 2015 v 21:09 | Reagovat
      [24]: Tak to já mám jenom nožík "rybičku", ale zase mi zaberou dost místa šminky :D

      [25]: A vidíš, Fredy nenapsal! :-( :-) :-D :D

      28 Renča od Mičulky z Kénigu Renča od Mičulky z Kénigu | E-mail | 12. května 2015 v 9:05 | Reagovat
      [27]: No já se moc nemaluju, mám v kabelce akorát jelení lůj, nějakou rtěnku, řasenku a tužku na oči...
      Škoda,že se Fredy neozval! Nemá blog? Že bych si početla jeho trefné básně...

      29 Meduňka Meduňka | Web | 12. května 2015 v 18:00 | Reagovat
      [28]: Jestli má Fredy blog, to ví jen Fredy sám,
      je děsně záhadný a tím je tady znám. :-D

      Vymazat
  4. Renča od Mičulky24. července 2020 v 16:15

    Teda, chlap na baterky - to je snad mezi muži 50+ nějaká infekce... taky mám jednoho pacienta doma...

    OdpovědětVymazat
  5. Proč, proboha, nosíš v kabelce vibrátor ...???����������

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potože i kdyby, tak proč proboha ne. Ale je to básnická licence :-D a rýmuje se to s akumulátorem.

      Vymazat
  6. Fredy Kruger

    " Jáá... akumulátor, - koupil si ku motorce...
    kam ho dám ? na radu svojeho otce
    strčil jsem ,,baterku,, do kapsy....

    Ta baterka těžká je jaksi !
    ... než dojdu s ní domů až do Lhoty,
    aby mi nespadly kalhoty !!

    ... navíc mám nová kaťata !"
    hovoří Wenceslaff Mrťaffa :

    " Baterka nová jest nabita,
    a elektrolytem dolita...
    Musím jít pomalu !! kurwa !!! hoch kleje:

    " Ať kyselina se nevyleje !
    Sakra !" ( je opět slyšeti chlapce )

    " Vyžrala by mi pak díru v kapse !"

    Přece jen došel do rodné obce !

    " To je dost !" ( slyšet je z okna řvát otce )
    " Což jsem ti neříkal ,,brzy sem vrať se ??"

    Wenceslaff ucítil praskání v kapse !!

    ... jde s akumulátorem ku motorce
    ten kapsou mu propadnul do poklopce !!

    Šly po něm ženy !!
    a jich muži všicky,
    mu říkali: " ,, Wenca elektrický,,

    ... před takým swiňákem jako je Wéna,
    není si jista jediná žena !!"

    Baterka byla mu zabavena !

    Wencův příběh pointu nemá !


    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat