středa 3. ledna 2024

Sníh (Téma měsíce)

 Sníh je ten bílý hnus, co v zimě padá.

Pohádka, kterou nám kreslil pan Lada.

Slaďoučká dobrota z cukru a bílků.

Lajna pro falešnou příjemnou chvilku.

O kterém sněhu psát? Snad někdo napoví...

Však o tom posledním vím velký kulový. 




9 komentářů:

  1. Moc dobré a nápadité a ještě mě to pobavilo :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, vážím si velmi tvých komentářů, vždy mě povzbudí :)

      Vymazat
  2. Tak já sníh miluji, když je vše pod sněhem, krásná chladná romantika... Hlavně zasněžené krajiny a hřbitovy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A když se sníh třpytí ve svitu slunce a mráz kreslí krajky na plotech a padající vločky jsou jako hvězdičky.

      Vymazat
  3. S chutí jsem se zasmála, jsi fakt dobrá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem potěšena, děkuji :) Snažím se o humor, no tak snad ne úplně marně.

      Vymazat