pondělí 20. listopadu 2023

Bylo nebylo, téma týdne na Blog.cz

Den co den slýchávám, od jara do zimy,
tu stejnou písničku. A když ne, chybí mi.

Bez hudby, beze slov, přesto zní překrásně,
zvlášť, když ji zpěváčci broukají trojhlasně.

Večer si vlezeme společně do peřin,
hlazením rozezním ten známý everrrgrrreen.

Žádný song světový můj názor nezmění,
nejhezčí písní je kočičí předení!

Téma týdne: Nejkrásnější píseň


Tak táto téma je naozaj skvelá,
k nej niečo múdre bych napísať chcela...
Slovákov je tu na Blog.cz veľa!

Téma týdne: Slováci na Blog.cz


Za inverzní mlhy
na Vánoční trhy
šla jsem...

Hned v prvním krámě
ševelí na mě
medovým hlasem.

Zvou do nálady,
pojď, už jsme tady!
Adventní časy.

Já stojím tiše,
kručí mi v břiše
a plihnou vlasy.

Téma týdne: Advent


K Valentýnu manžel
čokoládu dal mi.
Já ji pořád mám, žel,
je v ní olej z palmy.

Rozhořčena běsním:
Stop pralesů zkáze!
Tu čokošku nesním!
Taky kvůli váze.

Téma týdne: Pohoda, klídek a čokoláda


Když zavřu oči, zmizí mi svět.
Když zavřu oči, neusnu hned.
Když zavřu oči, vysním si kýč.
Když zavřu oči, průser je pryč.
Když zavřu oči, tak vidím prd.
Když zavřu oči (jakože smrt).

Téma týdne: Když zavřu oči


Povídala Pája Jáje,
že prý její druhé já je.
Jája ale dávno má je,
svěřila se s tím i Máje.
A není to vůbec Pája,
její druhé já je Ája!

Téma týdne: Mé druhé já


Cooo? Život bez internetu? To zní jako blbý vtip!
Je tu někdo, kdo si myslí, že by se mu žilo líp?

Spíš dám přednost živoření o vodě a chlebu,
nežli zcela dobrovolně vzdát se World Wide Webu.

Kdyby mi ho někdo sebral, kupříkladu násilím,
vězte, že bez internetu zanedlouho zešílím!

Vidím se, jak rvu si vlasy, běduji a hořce lkám,
protože už není Twitter, Facebook ani Instagram.

Bez přístupu na internet zhroutí se mi celý svět.
Cožpak by mě bavil život, když by nebyl Blog.cz?

Téma týdne: Život bez internetu


Kdepak bych tenkrát tušila, že Blog.cz za pár let fakt nebude :D. No, bylo tam fajn a psát na téma týdne mě bavilo. A protože jsem zastávala i funkci "výběrčí" nejlepších článků, udělala jsem si na památku malý výběr z díla. 


8 komentářů:

  1. No teda, to je pohlazení. Ten minulý blogový svět mi fakt chybí a jak tak koukám, nejsem sama

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teda, to je milá návštěva! Já žila domnění, že mi to ani chybět nebude, než jsem nedávno nakoukla do Klubu blogerů a tam Téma měsíce! 😁 A to mě nakoplo!

      Vymazat
  2. Na tenhle modrozelenoranžový vizuál už jsem za ty tři roky skoro zapomněl :-). Výborné básnické nápady, má to švih, moc dobré připomenutí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mne je naopak nezapomenutelný, zvlášť ta zelená se mi nelíbila... 🙃 Děkuji.

      Vymazat
  3. Pěkné shrnutí Témat týdne. Minulý blog se mi líbil více. Běh světa nezastavíš. Hezký nový rok ve zdraví, hodně štěstí, lásky, radosti, pohody a porozumění 💖💖💖

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, přeji totéž 😉 Též se mi víc líbil, hlavně asi proto, že jsem byla víc "viditelná" 🤣

      Vymazat
  4. Jak mě chybí ty komunity na blog.cz většina lidí se pak na blogování vysrala, což mě mrzí, měl jsem mnoho oblíbených blogů a blogerů, na blogger.com už nejsou žádné komunity, hrozně mi chybí ty anime otaku blogy a gothic metal atd blogy, ty téměř úplně vymřeli 😔😔😔 jinak jsem si na blogger.com zvykl a mám ho raději, ale bloguji od mým osmi let, ale ty komunity mě tu serou no...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi chybí, byly to príma časy. Ale blogování už není tak v módě jako tenkrát a spoustu lidí to přestalo bavit. No tak si můžeme říkat, že prostě zůstali ti nejlepší, blogeři srdcaři 😉

      Vymazat