čtvrtek 13. února 2020

Bloncko, kup si mozek!

On se dá koupit? Jupííí, jupííí!!!
Už nebudu mít prázdnou hlavu!
Teď hned vyrážím na nákupy,
dík za takovou super zprávu!

Dohadů, co mám v hlavě asi,
jestli snad slámu nebo seno,
těch já už spoustu vyslechla si.
Nic! Mám v ní čistě vymeteno.

Absenci mozku v mé blond hlavě
ukončit hodlám během dneška.
Jen strachuji se při představě,
jak potom asi bude těžká...

Procházím různé obchoďáky,
mozek se hodně špatně shání.
Nemají támhle, tuhle taky...
V jediném obchodě je k mání!

Jenomže nějak příliš velký,
no nevím, kam bych si ho dala.
Nevejde se mi do kabelky,
i moje hlava je dost malá...

A navíc barva, nic moc tedy,
ta se mi příliš nelíbila.
Prý vyrábějí pouze šedý.
Radši bych pink a nebo lila!

Když ale vím, že koupit dá se,
snad někde seženu i malý.
Ta šedá se mi zdá dost pasé...
Co už. Vždyť kdo je dokonalý!?


7 komentářů:

  1. " Jelikož hoch náš jest blondýnem,
    proto je od mládí ,,blbý Jen,, "

    ... křičejí : otec, matka, strýc, teta

    " Obarvíme jej na bruneta ! "

    Nesouhlasím !! ( řve dědek ) : " Toť drby !
    jááá... v mládí byl brunetem, přesto jsem blbý !"

    Týž názor má bába !... se v šedinách drbá :
    ... Já byla dřív zrzavá... a přesto jsem blbá !"

    .. Ot s matkou, strýc s tetou, s tím nesouhlasí !
    chytili chlapce, mu zbarvili vlasy !!

    Nyní má pačesy načerněné !!

    Zchytral ! Tváří se namyšleně !
    ... když na něj křičí :
    " Pojď mezi nás Jene !"

    hoch odmítá ! huláká neserte mě !!"
    a dále se nechce s nikým už bavit
    a aby si pačesy neodbarvil,
    nemyje se a nečeše se !"

    " A nyní teď , ze chlapce poserte se !
    ... z něj udělali jste neřáda !!"

    huláká dědek... a též bába !

    ... však za rok, už ,,blond,, barva převládá !!
    Když blonďaté pačesy převládaly,
    tak Jenála do kouta nastrkali
    a zbytek černých, mu odstříhali !!!

    Radostni všicky !!! !
    řvou : " Veselme se
    ... a do vlasů Jena už neserme se !!
    bude teď vlastně zas jako my !"

    ... " V té rodině všecky jsou pitomí !!"
    ( dí sousedé ): " Rovněž i děd,... bába !"

    ...i ostatní křičejí : " Ba !" ... " Ba!"..." Ba!!!"

    OdpovědětVymazat
  2. Fredy Kruger

    I starosta obce Wuull Jaromil
    verdikt ten, písemně potvrdil !

    OdpovědětVymazat
  3. Komentáře z Blog.cz, okopírovala jsem je sem... 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1 gleti gleti | 27. června 2016 v 10:40
      super

      2 zmarsalkova zmarsalkova | Web | 27. června 2016 v 10:49
      :D Jééé, to jsi hodná, že jsi o mně napsala! :D Včera jsem zrovna napsala článek, kde si i notebook vybírám dle barvy... takže dnes jsi mě úplně rozsekala :-D

      3 Renča od Mičulky z Kénigu Renča od Mičulky z Kénigu | E-mail | 27. června 2016 v 11:36
      Prosím tě, kde je prodávají? Znám i několik brunet, které by mozek potřebovaly jako sůl! Právě jsem dostala geniální nápad: dáme dohromady několik prima bab, koupíme mozek dohromady a rozdělíme si ho! A že je šedý, to mi neva, stejně bude schovaný v lebce...

      4 tiffanyhepburn tiffanyhepburn | 27. června 2016 v 11:37
      Tak toto je perfektné, úplne si ma rozosmiala :D

      5 Baruschka Baruschka | E-mail | Web | 27. června 2016 v 11:44
      Díky za pondělní úsměv :-)

      [2]: Ano Marti, taky jsem si při čtení vzpomněla na Tebe :-)

      6 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 27. června 2016 v 11:49
      Hezké.
      Ale vtipy a narážky na blbost blondýnek je pitomost. Blondýny mají dost silný genetický kód. Pozná se to tím, že jsou natolik silné, že si mohou dovolit světlé vlasy a většinou i světlé oči (nemusí být), což znamená, že se většinou jedná o nadprůměrné ženy (a muže- blonďáky), kterým mozek rozhodně nechybí. Navíc, strašně moc holek se nechá stejně i přes vtipy na blondýnky přebarvovat- proč asi :-D

      7 Sugr Sugr | E-mail | Web | 27. června 2016 v 18:26
      Meduňko byla jsem o víkendu na Stříbření v Kutné Hoře a pili jsme pivo "Opat", vyfotila jsem si jejich skleničku s tím pivkem. Znáš?
      Jinak básnička samozřejmě super, jak jinak při tvém umu! ;-)

      8 Meduňka Meduňka | Web | 27. června 2016 v 19:28
      [1]: Jupííí!

      [2]: To si ten článek hned jdu přečíst :-)

      [3]: Tenhle měli v Letmu :-D
      Tak nápad výbornej, si zamlouvám kus levé hemisféry, jo? No on bude sice shovanej, ale víš, kolik lidí tvrdí, že mi vidí do hlavy!? :D

      [4]: Tak to som rada :-D

      [5]: Rádo se stalo! :-)

      [6]: Jo!:-D Jsou lépe vybavené pro přežití, ale jsou taky na vyhynutí, jsem četla, že za dvě století už na světě žádná pravá nezbude :-(

      [7]: Opata jsem myslím ještě nepila :-?
      A díky za pochvalu, od tebe si jí extra cením ;-)

      Vymazat
    2. 9 inspiracenauteku inspiracenauteku | Web | 27. června 2016 v 19:45
      Naprosto senzační :D :D

      10 Fredy Kruger Fredy Kruger | 27. června 2016 v 22:47
      " Když doma jsem spravoval remosku,
      já vrazil si šroubovák do mozku !!
      ... smůla, až je to s podivem,
      já bacill se rovněž kladivem !

      Běžel jsem rychle na kliniku !!

      ... sběhli se ke mně téměř v mžiku :
      MUDr Mrdtt, profesor Prcatyi,
      ...primař MUDr Bill Macatyi
      a professor Jebb Kunddas CSc !

      ...ten poslední ku mně tak vece :

      ,, Vy jste se musel pořádnš bacit !
      provedem hlavy vám transplantaci !,,

      " Já leknutím téměř jsem kleknul !"

      ,, Neboj ! ti hlavu dám pěknou ! ,,

      " Bože !!... co nesou za držku ??!
      ... já na ní seru !!"

      řvou : ,, Neruš tu !! ,,

      " Hlavu dědka... tak... šedesát roků,
      mou uřízli, strčili do roztoku !
      Ježíš ! jaká jsem kráwa !
      ... vždyť JÁ... to je moje hlava !!!

      Co jsem to ale za jelito !!
      ... s tím šroubovákem
      ( teď napadlo mi to )
      ... já sám si jej vyndat měl,
      bylo by to !!

      Ten dědek teď mýma rukama,
      hrabe mi v kalhotách co tam mám !
      chrochtá si... jak je vybaven !!"

      Bobb Tydýtt neví
      jak ztohowen !
      ... vždyť nohy nemá, nemá - ni ruce !!
      nemá pohlaví, plíce i srdce !!
      ni zadnici..... by aspoň uprdnul se !
      nemá žádného práva !

      ... jeho ,,JÁ,, je pouze hlava !

      " Nemohu ležet ni na boku !"
      Hlava vykoukla z roztoku
      a zařvala jako kráwa :

      " Mé tělo chci zpátky !! Davaj !!
      slyšíte docenti ?? doprdele !!"

      " Řveš tady... spadl jsi ze postele !!"

      " Bože... kde jsem to vlastně ??"

      " Jseš doma !!"

      Bobb Tydýtt je šťasten !
      ...do kuchyně jde pro pivo ...

      Tam na stole ???
      šroubovák !
      kladivo !

      ... a remoska !!
      " To víš !... to zrovna !!"

      Muž všechno vyházel z okna !
      ( Kdos zařval tam v dole...... byv praštěn )

      " Co se ti zdálo vlastně ???"

      ... muž vypráví ...
      žena řve : " Pro pááána !"

      ... hovořili až do rána !

      11 Aliwien Aliwien | E-mail | Web | 28. června 2016 v 16:07
      Moc se Ti veršovánky povedly, pobavila jsi mě!

      12 Meduňka Meduňka | E-mail | Web | 28. června 2016 v 20:34
      [9]: Moc děkuji a rdím se :-D

      [10]: Se budu opakovat, ale: Jak já tě mííílujůůůůů!!!!!! Tvorbu tvoji teda. Nejvíc :D

      [11]: Děkuji, a ty jsi mě moc potěšila :-)

      Vymazat
    3. 13 beallara beallara | Web | 29. června 2016 v 7:19
      Vrátila jsem se z dovolené s prázdnou hlavou / díky bohu, měla jsem přetížený hardisk/a tento stav beztíže se mi moc líbí 8-) 8-)
      Skvělá tvorba, u Tebe se vždy zasměju :D :D :D

      14 VendyW VendyW | E-mail | Web | 29. června 2016 v 9:02
      Jo, koupit si tak jeden, zcela čistý, nepopsaný to by se mi hodilo. ;-)

      15 Meduňka Meduňka | E-mail | Web | 29. června 2016 v 17:51
      [13]: Nojooo, to se to vyprazdňuje, u moře za svitu magické Luny ;-)
      Způsobení tvého smíchu mě velmi těší! ;-)

      [14]: Též bych takový brala :-D, no možná i s nějakými základními vědomostmi...

      16 Van Van | Web | 1. července 2016 v 9:29
      Meduňko, kde jsi vzala ten skvostný obrázek? Nemá chybu! Stejně jako tvoje báseň, která určitě neříká, že by byla absence mozku v tvé hlavě. Právě naopak!
      Geniální a přistihuji se, že jsem chvíli přemýšlela, jak by takový apartně atraktivní mozek z hlediska prodejnosti mohl vypadat. Růžový? Optimisticky žlutý? Energicky červený? Zasmušile fialový? :-D :-D

      17 Meduňka Meduňka | E-mail | Web | 1. července 2016 v 18:45
      [16]: Je to foceno v OC Letmo na výstavě Mozek v akci :-D, prohnané Photoshopem.
      Mozečky by určitě byly ve všech barvách, každý by si tu voji vybral...
      Nebyly by stejné, jeden jako druhý,
      mně by se i líbil mozek v barvách duhy :-D Děkuji za pochvalu!

      18 chudobka1970 chudobka1970 | Web | 1. července 2016 v 19:01
      Hej, ta prostě víš, jak vykouzlit úsměv (nejen) na mé tváři :-D :-D :-D

      19 valin valin | E-mail | Web | 1. července 2016 v 21:01
      Já teda tomu nerozumím, ale co máš proti šedivé barvičce? Vždyť je jí padesát odstínů. :-) :-)
      Skvělé tvé básnické dílko doplněno o Fredyho perlu... :-D :-D

      20 chrochroqq chrochroqq | E-mail | 2. července 2016 v 13:28
      Barva šedá Ti vadí?
      Prodejci jsou smradi
      oni asi neví co ta barva dokáže
      lidi kupují podle obalu a gramáže
      jestli byla dobrá cena
      jdi do toho jsi žena
      žena pozná výhodnou koupi
      rodinu tím jistě neoloupí.

      21 mysteriouswolf mysteriouswolf | Web | 2. července 2016 v 14:21
      Lila bych také brala,
      dobře vím,
      komu bych jej věnovala :D

      22 Kitty Kitty | E-mail | Web | 5. července 2016 v 18:20
      [10]: Zase výborný postřehy - válííííš!!! ;-)

      23 Kitty Kitty | E-mail | Web | 5. července 2016 v 18:23
      Meduňko, básnění se ti povedlo. Je to na 1***!!!
      Nakouknutí mi doporučila Van Vendy a udělala dobře. Pěkná úvaha s akčním hledáním výkonnějšího mozku
      Fredy taky zabodoval - ke mně nechodí, u mě to neperlí 8-O

      24 Meduňka Meduňka | E-mail | Web | 7. července 2016 v 9:44
      [18]: Hej hej hej,
      to je príma, jen se směj! :-D

      [19]: :D :D :D Když já ty odstíny moc nepraktikuju... a děkuju!

      [20]:
      Já jsem asi žena hrozná,
      a taková houby pozná :D

      [21]: Lila mám stejně raději než pink :-D

      [23]: Hodná Van Vendy ;-) :-)
      Děkuji za krásné hodnocení!
      Fredy k tobě nechodí? No ale já určitě půjdu ;-)

      Vymazat
  4. Flégr má prý v mozku tasemnici. Ten prý, když narazí na rozum, tak ho potom nemá ani pod čepicí.

    OdpovědětVymazat