neděle 16. února 2020

Na váze

Jak socha barokní na váze stojím,
však krůpěj potu mi po čele teče.
Kouknout na ciferník děsně se bojím,
jestli jsem nezhubla, tak budu brečet.

Na dveře koupelny dcera mi ťuká.
"Zhubla jsi, nebo ne? Mami, tak kolik?"
Zdráhám se přesvědčit. Ach, to jsou muka!
Já na té váze snad vystojím dolík.

Za dveřmi zvědavá Zuzana koumá:
"Nerupla pod tebou náhodou váha?",
Pak vezme za kliku, mocně jí cloumá...
"Proč jsi tam zamčená? Vážíš se nahá?

Matko, a řasenku sis taky smyla?",
ptá se ta potvora, smíchy se dusí.
"Hned budeš vážit míň tak o půl kila!"
Já ji snad roztrhnu na čtyři kusy!

Nejdřív však vykonám to, oč tu kráčí
a už se konečně podívám... Huráááá!
Dvě kila mínus mi k radosti stačí.
Zuzanóóó!!! Kampak mi zdrhla ta můra?


6 komentářů:

  1. Bože, to není spravedlivé :-)
    Strašně mi chybí tvá povídání o pivu, o dělené, o životě, o blondýnách a pak najdu tuhle báseň !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Blondi, mě strašně mrzí, že už mě o tom nebaví psát😢

    OdpovědětVymazat
  3. " Jááá... dvěstě kilo měl v lednu !... a v dubnu ?
    ... už dvěstě patnáct mám ! já musím hubnout !!

    ( !! ) moje břicho, jest podobno bubnu !!"

    " Táto ! jak kanec jsi !" ( křičejí děti )

    " Synu můj ! tak se zkus vyprděti !
    ( křik´ dědek ): " Pak břicho ti splaskne !!"

    " Jak jednoduché ! řvu : Jasně !!!"


    Džonn Wohonn se uprdnul... jak kráva !!

    řve rodina : " Taťka nám splaskává !!
    ... ačkoliv strašlivě zasmrděl !"

    Když Wohonn Džonn řádně se vyprděl
    a našel pak v sobě tu odvahu,
    vzmužil se, vylez zas na váhu...

    ... a jaké bylo všech zděšení,
    když u váhy došlo k zvětšení !!!

    Jak dlouho o tom pak přemýšleli !!

    " OTE ! ty plyny tě nadnášely !!"

    ... slyšet jest Patricka Wohonna :
    ... " Dle Archimedova zákona,
    když plyny ti z zadnice vzlítly "......

    " Chytrý je !!!" ... " Chlapec jest chytrý !"
    řvou všichni : " Když plyn z něj fičel,... nu...
    nebylo stejně to k ničemu !"

    " Proženeme ho ničemu !"
    řve bratr : " Ať honí se s míčem !!"

    " Já raděj ho proženu bičem !!"
    vykřikl dědek a popad´ bič !!

    ... kol stavení běhali... pořád pryč....

    Bill Wohonn byl za měsíc
    jako tyč !!

    OdpovědětVymazat
  4. Fredy Kruger

    " Tohleto není o hubnutí !!
    mně naopak cosi k tloustnutí nutí !
    ... Mám dvěstě kilo !!" dí Ocass Bobb

    .... " Nu ... a mé tělo řeklo STOP !!
    Ať dělám co chci, ať sebevíc žeru
    ani pět deka já nepřiberu !!

    ... jááá... se snad z toho připoseru !

    A švagr se bude mi stále smát !"
    ( švagr má kil... dvěstě padesát )

    " Švagr, ten hajzl furt směje se mi,
    jazyk vyplázne, zuby cení !

    Připadám si jak méněcenný !"

    ... však Bobův bratr ( Ocass Čárlí )
    na švagra Heyhullu též silně žárlí !
    ( však jest to švagr jich společný )

    křik´ : " Vypláchněme mu konečník !"

    " Tím ani gram z něho by neunik !"


    Nakonec přec jen se dohodli kluci :
    " Ožereme jej a potom v noci,
    provedeme mu liposukci !!"

    " Tohle se povede !! ať visím !!"
    " Výborně !" Bobb s Čárlím plácli si !

    OdpovědětVymazat
  5. Ty bláho, hodně bývalých blogerů se k tobě zvyklo dívat!
    Budu sem chodit, tvoje verše (i Fredyho) mě baví. Je zajímavé, že Fredy zatím nenašel cestu na můj nový blog - asi nepíšu nijak objevně ani zajímavě, nějak mi to zatím neklape. Prohrabuju se ve starých článcích a ty on už dávno zná ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Jak rychle shodit kil čtrnáct? Je to humor černý. Přijít o nohy obě, za pět minut dvanáct. Jedna váží cca kil sedum.

    OdpovědětVymazat