pondělí 13. dubna 2020

Umění mlčet?

Hodně mluvíš? Vítej v klubu!
Říkají ti, drž tu hubu?
Stěžuje si ten i tamten,
že stále jen meleš pantem?

Kdy konečně baba sklapne?
Kecy v kleci, ach jak trapné.
Mlčení nic pro mě není,
cože je to za umění!?

Tak nadále, tam i tady,
chrlím slovní vodopády.
Melu, melu, melu, melu...
Co s tím? Zvukotěsnou celu?

(Někdo řek, že přesnou střelu)


6 komentářů:

  1. ...nevím, jak tebe, ale mě poměrně silně umlčela rouška. Blbě se s mi s ní dýchá, na řeč se nedostává vzduchu. Od té doby, co musíme ty čumákovky nosit, trpím migrénami a přestává mi být do řeči. Přidušená micibaba Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně též. Hlava bolí a občas se i zamotá. A pod tím náhubkem se mi dělají beďary!

      Vymazat
  2. " Jak já jsem rozčilen, když jedu v metru !!
    ... mám stočtyřicet pět centimetrů,
    jsem chlapík střední... spíš pomenší

    ( už určitě se to nezlepší )
    ... víte, co sere mně ? co mně ničí ??

    že musím všem čichat ku zadnicím !
    ... ty roušky na ústech, to těžko chápu !
    když v metru jsem řekl jednomu chlapu
    by roušku si hlavně dal na prdel,
    ... just prdnul ! a ještě víc zasmrděl !
    řka : ,,Strejko ! prděti přece jest lidský ,,!

    Lepší lidi jsou na vesnici !
    Pražáci ?? ti jsou prasata !! "

    Je rozzloben Jann Hounno , - pantáta !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Roušku by měli povinně
      někteří nosit ve klíně!
      Stojící chlapi v šalině!
      :-D

      Vymazat
    2. Možná pro jistotu suspenzor ocelový,
      buď z Aukra nebo nový.

      Vymazat
  3. Mlčeti je zlato, jak ale za katedrou na to?

    OdpovědětVymazat