neděle 1. března 2020

Srdcem pro kočky

Mám ve svém srdíčku
snad každou kočičku,
která mi životem prošla.
Co se teď mazlila...
Tu, co se ztratila...
Co za most duhový došla.

Síně a komory
jsou pro ty potvory
v mém srdci bezpečnou skrýší.
Zlouni i přítuly
mi k němu přilnuli,
o kočkách od srdce píši.

S mánií kočičí
asi to hraničí
a posedlost z toho kouká...
Jo! Je to mánie!
Mé srdce nebije,
ono mi přede a mňouká!


15 komentářů:

  1. Nejsem kočkomil, ale na chalupě máme kocourka Wu. Mladý je posedlý zvířátky.

    OdpovědětVymazat
  2. Fredy Kruger

    " Strýc doma má kocoura WU-wu,
    já včera jej hladil kurwu,
    on pokousal mi tři prsty !!"

    " Tys´ hladil jej proti srsti !!
    ... to nesmíš dělat ! ty idiote !

    ... takto se hladí kot !!"
    ( dí strýc ) ... a poté,
    hladí jej po srsti :

    " Pěkně přeď ! Mourku !!"

    Kot zakous´ se strýcovi do rozkroku !!
    ... strýc křičí a drží si poklopec !

    Jsi větší blbec, než synovec !
    kocour jest Wu-wu !! můj milý !!!"

    ( řve teta ) : " A vždycky se rozčilí,
    když někdo jej nazve ... například ,,Mourkem,, !!!"

    ... strýc otočiv... prohlíží v kalhotách šourek,
    dělá to pomalu, nenápadně,
    pak zařval : " Jsem z toho úplně na dně !!"

    Bratranec Frantál řve : " Kousnul tě tati ??"
    ... křičí strýc : " Běžím ho obvázati !!"

    " Muselo dojít to takého konce ??"
    ( řve teta Kunhutta na synovce ):

    " To ty, jsi kocoura vydráždil !!"

    " Jááá... bolestí " ( křičí strýc ) " Bych vraždil !!
    ... synovec, hajzl, fur chodí k nám "...

    " Jak blbá jest strýcova rodina !!"
    ... žaluje doma pak chlapeček :


    " Kot skočil strýcovi na wejce
    a bylo to potom na mně !!"

    ... žaluje otcovi, mámě !!

    co na to otec ??... řve : " Kakra !!
    ... jak pitomého mám bratra !
    říkám ti : nikdy už nechoď k nim ... Woltre !"

    křik´ dědek : " Můj nejstarší syn je lotrem !!"

    ... řvou bába s matkou : " I... kakraholte !"



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No prosím, tak by to mělo být, že když se lidi chovaj ke kočkám blbě, tak si to odskáčou! 😄

      Vymazat
  3. Mám taky ráda kočky i když nejsou tak úplně mou srdeční záležitostí. Ale když ti to spikojeně přede do klína...(◍•ᴗ•◍)❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočičí předení je ten nejkrásnější zvuk!😊

      Vymazat
  4. Kočkomilko, zdravím! Snad se probojuji častěji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Tak snad to nebude těžký boj :)

      Vymazat
    2. Nemám účet u strejda gůgla a tak jsem anonym... Renča

      Vymazat
  5. ...moje srdce tím pádem taky mňouká, přede...

    OdpovědětVymazat
  6. Zkopírovala jsem si sem komentáře ze starého blogu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1 Eliss | Web | 13. prosince 2016 v 18:56 | Reagovat
      To krásné vyznání kočičkám :-)

      2 Doktorka se srdcem | E-mail | Web | 13. prosince 2016 v 19:12 | Reagovat
      Milá Meduňko,
      kočičky navždy
      v srdci tvém bydlí,
      ach, jak krásné je,
      když předou na židlích!

      Najdu-li na sobě
      chlupy kočičí,
      radost vždy mám,
      co nikdo mi nezničí.
      :-)

      3 Meduňka | Web | 13. prosince 2016 v 19:19 | Reagovat
      [1]: Děkuji! :-)

      [2]:
      Na židli, na gauči, na skříni,
      třeba i na stole v kuchyni.
      S chlupama na triku, často též v puse,
      hladím je s radostí a v jednom kuse :-D

      4 Sugr | E-mail | Web | 13. prosince 2016 v 19:29 | Reagovat
      To musí ty tvé číči koukat, jaké mají krásné vyznání zde na blogu, viď? ;-)

      5 Remi | Web | 13. prosince 2016 v 19:58 | Reagovat
      Jó, kočičky...
      Já chcu taky!
      Ouška i tlapičky,
      koček mraky.

      Babička vždycky říkává:
      "Jsou to chlupatý bestie!"
      Prý to tak i někdy bývává,
      že srdce pro kočky nebije.

      Ale pravda to beztak není.
      Podle mě kecá a po očku,
      (když vykládám jí o mazlení)
      od Ježíška chce kočku. :)

      6 Emo | E-mail | Web | 13. prosince 2016 v 20:02 | Reagovat
      Nádherná báseň o kočkách :-) Také miluji kočičky ale mám bohužel jen dvě :D

      7 Baruschka | E-mail | Web | 13. prosince 2016 v 20:17 | Reagovat
      Říká moje mamka, že náš táta má radši kočky, než vnoučata.
      Zlobí se :-)
      Teď jsem se ptala, jestli nechtějí kotě a moje drahá maminka, která na kočičky jen nadává, okamžitě kývala.
      Prý jo :-) A když jich bude víc, vůbec to nevadí :-)
      Už mají jen jednoho kocourka, tak se mamka možná bojí, že by tátovi neměla za co vynadat :-)

      8 beallara | Web | 13. prosince 2016 v 20:20 | Reagovat
      Kurňa, já su tak dojatá, to mi nedělééééé ??? ??? ???
      Ty jsi to pojala po blonckatě a já se pod to podepisuju, páč mi srdce přede a na jaře mrouská :D :D
      Meduňko, máš to za 100bodů jako Fero Dibarbora...určitě si pamatuješ :D :D :D :D

      9 Lucienne | Web | 13. prosince 2016 v 20:24 | Reagovat
      moc pěkná básnička :) a krásne kočičky :)

      10 Kitty | Web | 13. prosince 2016 v 20:48 | Reagovat
      Konečně mile lidské Téma týdne a zde se na ně rodí celé aleje veršů. Sem se tak krásně chodí nakukovat! :-)

      Vymazat
    2. 13 VendyW | E-mail | Web | 14. prosince 2016 v 8:07 | Reagovat
      Já tam mám nejen kočičí ale i pejsčí pelíšky. Já to mám jedna k jedné. Mám stejně ráda jak ty tichošlapky tak i štěkouny. A tak jsou u nás doma ti i oni :-)

      14 mysteriouswolf| Web | 14. prosince 2016 v 9:32 | Reagovat
      Moc hezké a milé vyznání :-)

      15 Číča | Web | 14. prosince 2016 v 12:53 | Reagovat
      No, je vidět, že nás kočky a kocoury máš vopravducky ráda. A že my do těch srdcí vlízt vopravdu umíme... mňauk... :-D

      16 inspiracenauteku | Web | 14. prosince 2016 v 17:36 | Reagovat
      a posedlost z toho kouká...
      Jo! Je to mánie!
      Mé srdce nebije,
      ono mi přede a mňouká!

      To je tak krásné :D Mám ted doma taky nově kočičku, Terinku a miluju jí úplně nadevše <3 A přede neustále!

      17 chrochroqq | E-mail | 14. prosince 2016 v 18:30 | Reagovat
      a moje srdce taky mńouká - skvělé slovní spojení.

      18 Meduňka | Web | 14. prosince 2016 v 19:27 | Reagovat
      [13]: A tak... já tam mám kromě koček jednoho bernardýna z dětství, jmenoval se Apollón a byl to úúúžasnej kámoš :-)

      [14]: Děkuji za pochválení ;-)

      [15]: Si piš, Číčoušku! Však to vidím taky u tebe na blogu, jak ta tvoje Vona tam má vás voba pevně přichycený :-D

      [16]: Děkuju, tak mám dojem, že se mi to docela i povedlo :-D A super, Terinka je určitě šťastná kočička :-)

      [17]: To tvoje mňouká po mušketýrsku ;-)

      19 Doktorka se srdcem | E-mail | Web | 14. prosince 2016 v 22:30 | Reagovat
      [18]:
      [15]:
      Meduňko, ty i Valin tak krásně perlíte! "Tvoje Vona"... :D

      Vymazat
    3. 24 Fredy Kruger | 18. prosince 2016 v 0:01 | Reagovat
      " Mám ve svém srdíčku kočku !! "
      ... muž otevřel dopis, poštu .....

      " Her Gott !! ta potěšit dovede !
      právě mi píše , že přijede !...
      načpak furt dopisy hektický !

      Je tady !!! přijela fyzicky !!!

      Jsi tady... a já sotva otevřel poštu !!

      Vykřikla ženština: " Tu mě máš ! skoč tu !!!
      Jakpak chceš ? tady a nebo tam ???

      Wencca Jundda cos blekotá .......
      než ženština poklekla na kolena

      ... zbaběle nohy vzal na ramena !

      25 Robka | Web | 18. prosince 2016 v 20:58 | Reagovat
      Jéje, tak to jsem se dojala - já o kočičku přišla letos v lednu a zatím v mém srdci žádná nová není. :-( Navíc jsme se ještě před pár dny rozloučili se psem a aby toho nebylo málo, tak dcera minulý týden musela nechat utratit morče, takže letošní rok je pro zvířátka u nás opravdu tragický.
      Píšeš to moc hezky, obdivuji tvé veršíky, je vidět, že máš kočky opravdu ráda. :-)

      26 Karol Dee | Web | 19. prosince 2016 v 14:47 | Reagovat
      Jsi catmaniak jak má být! :)

      27 Meduňka | Web | 19. prosince 2016 v 18:15 | Reagovat
      [24]:
      Zbabělec zdrhl kams... do řiti,
      nechtěl si nechati ...řiti? :D

      [25]: To je mi moc, moc líto.
      Tak snad se časem objeví někdo chlupatý, srdíčkový... :-)

      [26]: Catwomaniac :D :D :D

      28 Aliwien Aliwien | E-mail | Web | 20. prosince 2016 v 13:29 | Reagovat
      Krásné vyznání,které je právem ve výběru.

      Vymazat
  7. Kocurek černý lehával mi na hrudi, nestihl jsem ho zbavit kulí, tak nám zdrhl v roce půli.

    OdpovědětVymazat