neděle 1. března 2020

Srdce blondýny

Že prý srdce zlaté nosím ve své hrudi.
Co to povídáte!? Zlato je kov, studí!
Existuje další mylná hypotéza,
že je moje srdce celé ze železa.

Mám ho přece velké, otevřené, hrdé...
Ale ze železa? Vždyť by bylo tvrdé
a hrudník tak těžký! Stačí, že je bujný.
Žádný kov v něm není, tažný ani kujný,
natož zlato ryzí či železo rzivé.
Já mám srdce vřelé, měkké, lehké, živé!


9 komentářů:

  1. Máš srdce plné lásky,
    to je jasné,
    tak si nedělej vrásky,
    aby mohlo být veselé a šťastné... (。♡‿♡。)

    OdpovědětVymazat
  2. Fredy Kruger

    " Kdože mi říká, že nemám srdce ??"

    ... Jarýn Beykk hlasitě uprdnul se
    a ještě více pak uprd se !

    " Vidíte ? jde mi to od srdce !!
    ... tak věříte ? mám ještě prděti začít ?"

    Křičejí všichni : " Tohle nám stačí !!"

    " Nebojte ! ještě malinkou zkoušku "......

    " Nemám roušku !" ... " Nemámě roušku !!"
    ... " Ten chlap, tu sere jak potrhlý !!"


    Kol Jarýna všichni se rozprchli !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toť roušky také využití,
      že se prd hnedle neucítí 😁

      Vymazat
  3. Pokusila jsem se o zachování komentářů ze starého blogu pouhým zkopírováním, nápad hodný blond hlavy 😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1 Doktorka se srdcem Doktorka se srdcem | E-mail | Web | 21. listopadu 2016 v 19:55 | Reagovat
      O mně dneska někdo napsal,
      že já srdce nemám,
      mrzet by to mohlo dosti,
      já na to však nedbám.

      Nemoc, pane, to je sviňa,
      úzkost a strach vypouští,
      já to prostě musím tak brát
      a být ta, co odpouští.

      2 chrochroqq chrochroqq | E-mail | 21. listopadu 2016 v 20:02 | Reagovat
      Že máš srdce kovové to jsou zprávy lživé Ty máš srdíčko na správném místě a živé.

      3 chrochroqq chrochroqq | E-mail | 21. listopadu 2016 v 20:04 | Reagovat
      [2]: Zapomněl jsem udělat odstavec - ach jo.

      4 Meduňka Meduňka | Web | 21. listopadu 2016 v 20:25 | Reagovat
      [1]:
      Cože, milá Dorinko? O_O
      TY že nemáš srdínko? :D
      Nedbej hloupých řečí,
      všechno tomu svědčí,
      že kdo lidi léčí,
      tak ho má. A větší! :-D

      [3]:
      Kašli na odstavec,
      však jsi dobrý psavec :-D

      5 Doktorka se srdcem Doktorka se srdcem | E-mail | Web | 21. listopadu 2016 v 20:37 | Reagovat
      [4]:
      Víš co mě hned napadá,
      když to jméno slyším?
      Známá kuna Dórinka,
      co smrtí hrozí myším!
      :D

      6 Kitty Kitty | E-mail | Web | 21. listopadu 2016 v 20:42 | Reagovat
      Zatím tě moc neznám, ale toto nemůže napsat někdo, kdo je studený a nerudný. Pěkně psáno a podáno :-D

      7 Meduňka Meduňka | Web | 21. listopadu 2016 v 20:53 | Reagovat
      [5]: Z Křemílka a Vochomůrky, žejoooo :D
      Tak ta mě teda nenapadla :D

      [6]: Děkuju!!! Jsem taková krapet povrchní a mírně nafrněná, ale žádnej studenej čumák :-D

      8 Doktorka se srdcem Doktorka se srdcem | E-mail | Web | 21. listopadu 2016 v 20:55 | Reagovat
      [7]: Jé, ty máš pravdu! A já myslela, že z Makovky. :-)

      Vymazat
    2. 9 Renča od Mičulky z Kéniku Renča od Mičulky z Kéniku | E-mail | 22. listopadu 2016 v 12:20 | Reagovat
      Jako správná čičiholka náš srdíčko z tlapiček,
      z těch, co mňoukaj,
      taky vrněj, chodí nocí,
      myšky chytaj,
      očička jim svítí,
      jak světýlka lampiček.

      Teda zas jsem toho Pegase potrápila, na tebe nemám!

      10 inspiracenauteku inspiracenauteku | Web | 22. listopadu 2016 v 16:58 | Reagovat
      [1]: To je krásný!

      Jinak opět krása Meduňko:)

      11 Meduňka Meduňka | Web | 22. listopadu 2016 v 17:54 | Reagovat
      [9]:
      Pochvalně mňoukám, mňouky mňou,
      Pegas netrpěl, náááhodou
      jsou to moc hezké veršíčky,
      ať žijí čičiholčičky! ;-) :-D

      [10]: Dorka umííí! A já děkuji :-)

      12 beallara beallara | Web | 22. listopadu 2016 v 20:47 | Reagovat
      Milá Meduňko,
      já do Tebe básní nepůjdu, protože to ani trošku neumím...ale Ty jsi takový srdíčkář, ta poslední věta to všechno doladila, nádhera :-)

      13 Doktorka se srdcem Doktorka se srdcem | E-mail | Web | 22. listopadu 2016 v 22:20 | Reagovat
      [10]: Vy dvě srandistky: o mně a beze mě? ;-)
      Jo, Dorka umí, ale občas jen hloupě ču.. kouká. :D

      14 Meduňka Meduňka | Web | 23. listopadu 2016 v 5:37 | Reagovat
      [12]: Děkuji, ty jsi k mým lidovkám tak laskavá :-) Srdíčkář jo, ale zas v čem :-D

      [13]: Jako pozor, to není sranda :-D
      To je jen konstatování faktu. Kdo umí, umí! ;-)

      15 chudobka1970 chudobka1970 | Web | 4. prosince 2016 v 19:48 | Reagovat
      Oni se spletli, ty máš srdíčko plné radosti, dobré pohody a úsměvů :-D :-D :-D

      16 Bev Bev | E-mail | Web | 8. prosince 2016 v 14:11 | Reagovat
      Krásné! píšu poněkolikáté, ale všechna předchozí slova obdivu vždy zmizela někde v neznámu. :-)

      17 Meduňka Meduňka | Web | 8. prosince 2016 v 20:31 | Reagovat
      [15]: ... a koťátek :D Už se těším na vyhlášení tématu příštího týdne :-D

      [16]: Dík :-)
      Obdiv, ke mně míře,
      zmizel v černé díře :-D

      Vymazat
  4. Fredy Kruger

    První Máj tady! kol vůně je jenom....
    ale kdežpak ! to nevoní seno !
    To láskou je kolem vše promořeno !

    ... voda bublá si ve řece
    na břehu milenci na dece !!
    ... na stromech blizoučko u lávky
    papoušci pějí i wolavky

    a není tu žádného debila !!

    ... zkrátka : Májová idyla !

    ... hovoří Jarmila : " Nevrť se !!
    Proč vrtíš se ?"
    Píchá mne u srdce !!"

    řve Wilém, jež právě se probudil :
    " Kdeť srdce mám ?
    přec tady ! ve hrudi !
    ... což nevíš ? cožpak jsi pitomá ?

    " Wiléme !!! nepadni ve kóma !!"
    ( Jarmila celá je ve strachu ):
    ... " Což kdybych doběhla pro bráchu ??
    odvezl by tě na trakaři !
    Potřebuješ jít ku lékaři !
    Ježíšimarjá ! toť v prdeli !!"

    " Neboj ! toť hrách, zelí kyselý !
    ... jak jsme se dlouho vrtěli,
    vzbouřilo se to ve břiše
    natřeba volati ježíše !

    ... ještě jsem cosi měl na česneku
    a podmáslí pil jsem... a chleba sněd veku !"

    .... Zaskáču na tobě ? ať je to venku !
    až něco vyjde... budu mít v merku !!

    ... popotáhnu jen deku ".....

    ... tu... Wilém příšerně kerknul !!

    ... vše zalil opar kyselý...

    " Jak kdyby sud bouchnul od zelí !"
    xicht Jarmily strachem je zelený ...

    " Neboj ! to byl prd hrdelní,
    který zhrd´ cestou prdelní !"
    hovoří Wilém : " Coo ? to bylo dílo !"

    Jak kdyby vše se zas rozjasnilo....
    Jarmila k Vilému tiskne se jemně :
    " Srdce zas bije ti pravidelně !"

    Vše nádech má nádherné idylky....
    ... tu od lesa zazněly výkřiky :

    " Kdepak jsi Wiléme ???"

    " Jármilóó !!"

    Vše nádherné náhle se zhroutilo !

    To za keři huláká jakás´ tvář snědá !
    ? HYNEK ! toť otec, jež Wiléma hledá !

    ... další hlas skřehotá : " Ať už jsi doma !!"
    ( toť Jarmily matka jest... Indulona ! )

    Milencům strachy se zježily chlupy !
    ... vylezli na strom... hned ! hupky hupy !....
    tam tisknou se, drží se za ruce...

    .... sledují : .... rodiče...porvou se ???

    Matka stojíce ještě cos reptá...
    dědek k ní přiskočil, cosi jí šeptá !
    ( zřejmě nějaké oplzlosti )
    ...matka se chechtá , řka : " Kanče ! už dosti !"

    " Děti jsou pryč ! nás převezly !!!
    ... máme být proto na sebe zlí ?"

    ... matka a Hynek olezlý,
    následně kams´ spolu zalezli !!

    Zapraskla větev až třese se listí
    milenci slezli, vzduch je zas čistý !

    OdpovědětVymazat
  5. Blondýny, brunety nebo zrzky, ty poslední jsou nejblíž mému srdci. Zvrhlost to asi bude, zvláště, když všude.

    OdpovědětVymazat