neděle 9. února 2020

Toužím jim pomoci

Myslím na kočičky z útulků v okolí,
dokonce myslím i na psy,
takže když finanční rezerva dovolí,
vytáhnu šrajtofli z kapsy.

Částka to nebude nějak moc vysoká,
pár stovek mám ale vždycky,
toužím jim pomoci, tak párkrát do roka
přispívám na psy a micky.

Ne, že bych z útulku kočičku nechtěla,
chci všechny, tím já jsem známá
a slovy vlastního, drahého manžela
bláznivá kočičí máma.

Když tedy domů si číču vzít nemohu,
že čtyři už bydlí s námi,
aspoň do baráku natahám v batohu
z bazárků rozličné krámy!


14 komentářů:

  1. Někdo touží po moci,
    jiný zas chce pomoci.
    Kočky, číči, to je moje,
    někdy uhnu drápkům z boje.

    OdpovědětVymazat
  2. Když se někdy drápek zatne,
    tak to není nutně špatné 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masochista,
      to není moje parketa,
      to ti potvrdí
      i sestřenice Markéta!
      :-)

      Vymazat
    2. Myšleno to takhle není,
      mít z drápanců potěšení!
      Jde o význam přenesený,
      podle sestřenice Zdeny.
      😉


      Vymazat
  3. Krásné to tady máš a s novým domečkem se vrátila i inspirace a radost z veršování. Tleskám!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Bevíčková, ahoj! ☺
      Děkuji za návštěvu a pochvalu, ale inspirace vázne a sem vkládám staré věci z Blog.cz, "výběr z díla" 😳

      Vymazat
    2. Dělám to úplně stejně, pro jistotu jsem si taky založila nový blog na blogspot a zatím taky jenom kopíruju staré povídky a články. A jsem moc ráda, že tady už zase mám nějaké známé sousedy. ;)

      Vymazat
    3. Taky jsem moc ráda, jak se tu pěkně scházíme. Dokonce mistr Fredy Kruger mi tu komentuje a to je nesmírně potěšující 😊

      Vymazat
  4. Fredy Kruger

    " Kočičky většinou už nejsou už k mání....
    což se mám donutit ku vloupání ?
    číči jsou většinou ve bytech

    ... a jak je hlídají ! dobytek !

    Né, že bych se bál poškrábání !
    však divoké kočky se též těžko shání !

    ... a psíci ? teď všichni jsou čipování !!"

    ... tu ozve se : " Syčáku ! splatíš vše !!!!"

    " Co děje se... pro krista ježíše ????!"

    " Náš Punťa je u něho ve břiše !!"
    ... co s tímto wšivákem uděláme ???"

    " Rozpáráme ho ! rozpáráme !"

    Muž svlečen jest do naha, včetně slipů !
    " Náš Punťa byl nalezen jen díky čipu !
    Ven s ním ! nechť Punťa má důstojný pohřeb !"

    ... řve Wenca Bahno : " To není dobře !!"

    Muž kope a kouše a jinak se brání
    a tímto se ubránil rozpárání !!

    ... jen díky tomu, že dobře rve se !

    Punťa byl wisrán někde až v lese !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chudák chlupáček Punťa,
      prošel skrz zažívací trakt,
      čip při tom udával rytmus i takt.

      Vymazat
    2. To nemoh Punťu nést například v brašně?
      Nasraná jsem já teď na Wencu strašně!😠
      Ovšem tobě, skvělý Fredy, děkuji za jako vždy bezvadný komentář!😁

      Vymazat
  5. 1 Murča Murča | E-mail | 22. února 2017 v 19:52 | Reagovat
    Co dodat? Pod to se můžu je podepsat a hlavně přidat!

    2 Max Qik Max Qik | E-mail | 22. února 2017 v 20:19 | Reagovat
    Moc hezky jsi to napsala
    verše z růkávu vysypala
    dokonce mě s tím dojala
    věřím že nejsem sám lalala.

    3 Meduňka Meduňka | Web | 22. února 2017 v 20:38 | Reagovat
    [1]: A proto v sobotu s batohama sraz na nádraží a hurá do Tibetu! :D

    [2]:
    Vážně je moc príma,
    že tě tak dojímá,
    jak jsem to podala,
    tralala tralala ;-)

    4 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 22. února 2017 v 20:59 | Reagovat
    Bazary a bleší trhy, to miluju a pokud je takový bazárek spojený s podporou pro psy a kočky, tak to je super nápad :-) Mám to trošku z ruky, jinak bych určitě šla něco nakoupit :-D

    5 inspiracenauteku inspiracenauteku | Web | 22. února 2017 v 22:02 | Reagovat
    Krásné, sice jsem z Prahy ale i tady občas takové akce jsou:))

    6 VendyW VendyW | E-mail | Web | 23. února 2017 v 8:56 | Reagovat
    Jo, snažíš se na dobrém místě a na dobrou věc ;-)

    7 Kitty Kitty | Web | 23. února 2017 v 9:32 | Reagovat
    Občas taky do útulku nějaké papu po dohodě s nimi dovezeme. Terezka je z Lukova, ale vidí nás i v Třebíči. Dobře že jsi to připomněla, zase se tam podíváme ;-)

    8 Aliwien Aliwien | E-mail | Web | 23. února 2017 v 13:28 | Reagovat
    Opět bezva nápad na téma týdne, který mě pobavil. Prostě umíš.

    9 Meduňka Meduňka | Web | 23. února 2017 v 17:57 | Reagovat
    [4]: Já to taky miluju :-)Takových pokladů jsem na bazárcích už objevila! :D

    [5]: Tak v Praze toho musí být určitě víc, než v Brně :-)
    Ale máte v kraji, od Prahy kousek, ve Vrbičanech, útulek Srdcem pro kočky. Je příkladně vedený partou úžasných lidí, kteří pro kočičky dělají s láskou maximum. My jim tady u nás strašně fandíme :-D

    [6]: Je to pro mne taková samozřejmá kočkomilská záležitost :-D

    [7]: Víc takových, co nemyslí jen na sebe! Ať už pomáhají komukoli potřebnému ;-)

    [8]: Děkuji, já jak viděla tohle téma, hned mě napadlo, že když v anketě vyhraje, tak to překroutím :D

    10 Siginitou Siginitou | Web | 23. února 2017 v 19:24 | Reagovat
    Opravdu tak jak vždy, moc krásně napsaný :)
    Taky občas něco dám do útulku :)
    Kolikrát mám pocit že bych od tam vzala všechny, no škoda že nemůžu :D

    11 Meduňka Meduňka | Web | 23. února 2017 v 20:23 | Reagovat
    [10]: Jejda, děkuju :-) Já teď ani do útulků radši nechodím, abych nebyla v pokušení :-D. Už mám doma dva nalezence a jednu v dočasné péči, a jednoho "plánovaného" kocoura.

    12 Renča od Mičulky z Kéniku Renča od Mičulky z Kéniku | E-mail | 24. února 2017 v 9:50 | Reagovat
    CHválím, tleskám a chlubím se: já mám nastavené trvalé příkazy a každ měsíc posílám pár korunek útulkům, bazary Brněnského Maxe zásobuji i tam nakupuji. A teď 11.3. bude ve Vaňkovce umísťovačka S.O.S. Kočky Hodonín. Pošlu ti do mailu pozvánku s letáčkem.

    OdpovědětVymazat
  6. 13 Meduňka Meduňka | Web | 24. února 2017 v 18:23 | Reagovat
    [12]: Chválím ještě víc, protože já chodím jen na ty bazary, zásobuju je taky, hlavně plyšáky a oblečením po vnoučatech.
    Díky za pozvánku, já ji sem rovnou šoupnu k ostatním letákům :-)

    14 beallara beallara | Web | 25. února 2017 v 11:47 | Reagovat
    Blondííí, měla bych jich doma třeba deset, jen jsem zabrzdila, uvědomila jsem si, kdo by se o ně staral, kdyby mě to kleplo ;-)
    Samozřejmě, kdybych potkala malé, osamělé kotě, asi by nás bylo doma víc ;-)
    Fandím ti, držím palce.. já momentálně nepodporuji žádný ústav, ale kupuji a pomáhám u nás na zahradě, je tam deset bezdomovečků a ti něco snědí, už dopředu se modlím, kolik jich na jaře přibude, v útulku už je nechtějí :-(

    15 Regi Regi | E-mail | Web | 25. února 2017 v 20:51 | Reagovat
    Meduňko, koukám že "po moci/pomoci" neinspirovalo jen mne(tedy moji border kolii Indy, které jsem předala psaní článků k tématům týdne) :-)
    Mám taky jednu takovou kamarádku - kočičí mámu. Kdybys ji hledala, najdeš ji v Hotelu u devíti koček :-)

    16 Meduňka Meduňka | Web | 25. února 2017 v 21:58 | Reagovat
    [14]: Měli jsme kdysi koček šest a bylo to dost náročné i po stránce finanční, což s těmi čtyřmi není o moc méně, ale co, ta radost být v jejich společnosti je k nezaplacení :-D
    Pomoc bezdomovečkům je strašně záslužná.
    A co nějaký kastrační program? Zrovna je ta vhodná doba ;-)

    [15]: No ahooojkýý :-D ! Indy píše výborně, chytrá je, nedivím se, že zrovna ji napadlo téma podat takto.
    Do Hotelu u devíti koček se tedy musím vypravit ;-)

    17 beallara beallara | Web | 26. února 2017 v 7:47 | Reagovat
    [16]: Všichni jsou už vykastrovaní, já se spíš obávám, že přibudou z okolí, kde na to kašlou :-!

    18 Meduňka Meduňka | Web | 26. února 2017 v 10:30 | Reagovat
    [17]: Ahá, takhle to je, super.
    V mém okolí jsou bohužel takoví ignoranti též, a nedaj si říct a nedaj :-!

    19 mysteriouswolf mysteriouswolf | Web | 26. února 2017 v 11:45 | Reagovat
    Taky sem tam něco vrazím do kasičky pro útulky. Většinou do kasiček ve Zverimexu. Předloni jsem vezla na bazárek spoustu bižuterie a nějaké knížky. Paní co sbírku na bazar pořádala byla ráda i za to. Bylo to pro kočičky i pejsky.
    Je moc dobře, že se takové akce pořádají :-)

    20 Meduňka Meduňka | Web | 26. února 2017 v 12:22 | Reagovat
    [19]: Já včera na bazárku zase nějakou tu bižu nakoupila, takže čtyřletá vnučka má už slušnou zásobu řetízků a prstýnků a sponek a kdovíčeho s Hello Kitty :D

    21 sugr sugr | E-mail | Web | 26. února 2017 v 16:54 | Reagovat
    Kočičí máma! ;-)

    22 Meduňka Meduňka | Web | 26. února 2017 v 19:22 | Reagovat
    [21]:
    Kočičí žena pomatená
    (ale ne ta od "Betmena") :-D

    23 Daisy Daisy | Web | 26. února 2017 v 19:38 | Reagovat
    To je od tebe moc hezké a líbí se mi jak je to zrýmované, přitáhne to pozornost :).

    24 chudobka1970 chudobka1970 | Web | 27. února 2017 v 14:36 | Reagovat
    S veršíky to prostě umíš jako nikdo :-)

    25 Renča od Mičulky z Kéniku Renča od Mičulky z Kéniku | E-mail | 28. února 2017 v 18:14 | Reagovat
    [22]: PROSTĚ MICIMUTR MEDUŇKA! :-D

    26 Meduňka Meduňka | Web | 28. února 2017 v 20:23 | Reagovat
    [23]: Díky :-) V to já právě doufám, prosté lidové verše, snadno se pamatují :D

    [24]: No to nééé, jako nikdo, tohle umí spousty lidí a líp :-)

    [25]: :D :D :D Micimutr... to je nějaká pohádka, né?

    27 Regi Regi | E-mail | Web | 1. března 2017 v 21:05 | Reagovat
    [16]: Kdybys tu mou kočičí kamarádku nemohla najít, hostuje i u nás v Šupleti: http://silenesuple.blog.cz/1508/o-tore-a-jejim-hotelu-u-deviti-kocek
    Možná se dokonce virtuálně znáte...

    28 Meduňka Meduňka | Web | 2. března 2017 v 5:37 | Reagovat
    [27]: Toru ještě neznám, ale už jsem nakoukla a něco i přečetla :-D

    29 Renča od Mičulky z Kéniku Renča od Mičulky z Kéniku | E-mail | 4. března 2017 v 0:50 | Reagovat
    [26]:Micimutr je moc hezká pohádka s Libuškou Šafránkovou v roli čarodějnice Micimutr... Doporučuji tobě i vnučce! Stejně jako Anděl Páně 2...

    30 Meduňka Meduňka | Web | 4. března 2017 v 10:09 | Reagovat
    [29]: Jsem Micimutr asi kdysi dávno viděla. Anděla páně nedávno :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Obě mánie jsou krásné, ne že ne. Jedna žívá, druhá ne, milé jsou obě dvě.

    OdpovědětVymazat