neděle 9. února 2020

S kocourem ve tmě

Kam půjdeš ve tmě?
Jdu s tebou, veď mě
do zahrad...
Za svitu luny
řádí tam kuny,
mám se bát?

Též jsi tvor noční,
něco už počni,
však ty víš...
Chci akční fotky,
nebuď tak krotký,
chytni myš!

Z foťáku blesky
osvítí stezky
kočičí...
Jdi na to směle,
můj report celé
vylíčí.

Tma je tak hustá,
zahrada pustá,
kam jsi šel?
Možná už loví,
zmizel mi v křoví,
bohužel...

Jsem ve tmě tmoucí
dost nemohoucí,
vidím prd...
A už mám botu
v hromádce, co tu
nechal krt.


7 komentářů:

  1. " Když s kocourem běžel jsem ve tmě,
    ,,ty dobře vidíš,, řvu : ,,veď mě !

    ...však z vrčení kocoura ? jááá... snad ?
    slyším, jak vrčel by ,,nasrat,, !! "

    Škrábal kot ! tušit lze roztržku !
    ... Otokar Pyij padnul na držku !
    zakopl o kámen !... no, to je tím !

    Kocour se vyrval mu ze obětí !
    Co řeknou mu doma rodiče,
    když se žádným úlovkem nepřišel ?

    co řekne mu bába ? .... i děda ??
    " Vidina dobrého oběda "
    ( hoch pláče ): " Náhle jest ve prdeli !"

    Jen brambory měli ve neděli !

    " Chlapec je k hovnu !" dí otec k ženě
    ... i děd s bábou koukají nasupeně !

    OdpovědětVymazat
  2. Kocoura toho... k obědu sežrat chtěli?
    Toť na mne mnoho... toť vážně ve prdeli!
    😃

    OdpovědětVymazat
  3. Ze starého blogu jsem okopírovala komentáře 😳

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1 womm womm | E-mail | Web | 3. října 2016 v 23:20 | Reagovat
      Krtkovi zničiť hromádku nohou ? ... tak kruté a nemorálne :-( :-(

      2 Van Vendy Van Vendy | Web | 4. října 2016 v 1:06 | Reagovat
      Krt je zrádnej, zaměnitelnej i s černou kočkou. :-D Krásná báseň o lovení ve tmě a k tomu moc pěkné doprovodné foto! :-D

      3 Meduňka Meduňka | Web | 4. října 2016 v 5:48 | Reagovat
      [1]: Omylem! Nerada! Zakopla jsem o ni. Byla tma. Já ji neviděla. Mě to mrzí. Fakt!!! :-(

      [2]:. Podle velikosti té hromady... :-D
      Škoda, že mě nenapadlo ji vyfotit.
      Děkuji za pochválení básně :-)

      4 valin valin | E-mail | Web | 4. října 2016 v 6:16 | Reagovat
      Černý kocour v černé tmě,
      to fakt není nic pro mě,
      nejspíš bych se přerazila,
      když bych se rovnou nezabila. :D :D

      5 beallara beallara | Web | 4. října 2016 v 7:53 | Reagovat
      Milá básnířko a milovnice koček...nejsou ta zvířata báječná a věčná inspirace...jediné, co bych skutečně vynechala jsou kuny, to jsou hajtry šílené a jaký bordel dokáží na zahradě vytvořit :-!

      6 VendyW VendyW | E-mail | Web | 4. října 2016 v 8:13 | Reagovat
      Nepotřebuješ ani baterku, když máš kocoura s reflektory místo očí ;-) :-D

      7 Kitty Kitty | E-mail | Web | 4. října 2016 v 9:16 | Reagovat
      Jen jsem slastně vzdychla, jak je to krásné! Tato básnička by se neztratila ani v poetickém kole pro odměnu Ocenílkem. Dělám si u článku tečku, aby se tam neztratila :-D

      8 Renča od Mičulky z Kéniku Renča od Mičulky z Kéniku | E-mail | 4. října 2016 v 12:16 | Reagovat
      S šerným Mikeškem jsi bloumala tmou! To se nedivím, že se ti to líbilo, a jak mu svítí kukadlo, hotovej halogen! Báseň jako vždy skvostná!

      9 Doktorka se srdcem Doktorka se srdcem | E-mail | Web | 4. října 2016 v 17:16 | Reagovat
      Teda ze všech básniček je tahle asi nej? Protože je tak trochu jiná. :-) A k tomu ty skvělé fotky! :-)

      10 Dagmar Tomášková Dagmar Tomášková | E-mail | Web | 4. října 2016 v 17:47 | Reagovat
      Jako vždy...SUPER!!!

      11 Meduňka Meduňka | Web | 4. října 2016 v 21:23 | Reagovat
      [4]:
      Blbě se mi fotilo,
      na krok vidět nebylo,
      naštěstí jsem přežila,
      nic si neulomila :-D

      [5]: Milá spisovatelko a milovnice koček... ano, jsou :-)
      Ani proti kunám bych nic neměla, i když kvůli jedné takové hajtře šílené přišel Mikin o oko :-(

      [6]: No, má jen jeden reflektor, ale pořádnej :D

      [7]: Děkuju! Na to poetické kolo se obzvlášť těším :-D

      [8]: Ale jo, nakonec se mi to líbilo... jen jsem původně chtěla bloumat s Alexem, ale nespolupracoval :-D Dík za pochvalu!

      [9]: Jako ze všech? Úplně? :-) No nevím nevím... ale jsem ráda, že se ti líbí.

      [10]: DĚKUJÍÍÍÍ :-)

      Vymazat
    2. 12 Doktorka se srdcem Doktorka se srdcem | E-mail | Web | 4. října 2016 v 23:34 | Reagovat
      [11]: Píšu blbosti: znám tě až od tohohle roku - a ze starších jsem četla jen něco. :-)

      Mám ráda všechny tvé básničky - ale takhle básnička je prostě jiná, vymyká se. Tak asi proto se mi líbí malinko víc. A ta poslední fotka (ještě ve spojení s komentáři) mě dostala. :D

      13 Terug Terug | Web | 5. října 2016 v 11:28 | Reagovat
      Super :-)

      14 chrochroqq chrochroqq | E-mail | 5. října 2016 v 20:15 | Reagovat
      Máš skvělé rýmy, nejvíc se mě líbil "krt". Samozřejmě celá básnička i fotky jsou super. O nočních procházkách s kocourem něco vím, také vůbec nespolupracuje... :-)

      15 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 5. října 2016 v 22:45 | Reagovat
      Bezva básnička i doprovodné fotky. I u nás na chatě máme kuny, ráno jsou slyšet na půdě a neklamným znakem jejich přítomnosti jsou bobky plné třešňových pecek. Nějak to nechápu, když už je dávno po třešních, ale je to tak :-D :D

      16 mysteriouswolf mysteriouswolf | Web | 6. října 2016 v 8:25 | Reagovat
      Noční lov beze zbraní,
      Meduňka se málem zraní.
      Při couvání pozpátku,
      rozšlápla krtkovi hromádku. ;-)

      17 Fredy Kruger Fredy Kruger | 6. října 2016 v 23:18 | Reagovat
      " Neboj se ! znám to tam letmě ! "

      " Jááá.. to tam neznám ! tak veď mě !"

      ... " Se starým kocourem ve tmě,
      ( nevím, jak trefí zpětně )
      ... už zmizela ! křičí tam ,, jeď mně,, !
      slyšíš jí ? " ... šept Pepek Laburdda

      " Slyším !" šept Rudolph Breburda :
      " strašně tam huláká na muže...
      ... který řve :vůbec, že nemůže ,
      neboť je ( jak tvrdí ) bez pyje !!"

      " Počkej ! tohle si vypiješ !!
      ... tvrdil jsi hajzle, ,,že malý,, jsi
      však nemáš - ni cenťák hadici !!"

      ... z tmy vyběh´ stařeček jakýsi
      ( mužům se ani nepředstavil )
      " Když není ho, ... no tak... se nepostavil !"
      ... křičí staroch jsa na útěku ....

      ... mužové oba jsou ve úleku !!
      ... Ze křoví vyběhle Kordula !!!

      " Ta by nás oba ohnula !"

      Kordula tvář má zarudlou !

      ... prchají Laburdda s Breburdou !
      " Ta by nám dala !"... " Řeknu ti... pane !!"

      ... oba maj´ brady rozklepané,
      když vyprávějí vše v hostinci ...

      ... rozrušeni jsou opilci !

      18 Fredy Kruger Fredy Kruger | 7. října 2016 v 0:40 | Reagovat
      Kterak by nabyli rozrušeni,
      z tak drastického vyprávění !

      ... co Kordula křičela ? jistě jí hrabe !
      " Když nemáš jej, jak mohs ´ být nevěrný bábě ?"

      " Stařec ten, zuby měl jako hrábě....
      ( starý muž kolem čtyřicítky )
      " Zuby měl, všim jsem si... skutečně řídký,
      - jak ve běhu měl je vyceněny !"

      " Určitě měl zuby ,,nastřeleny,, !!"

      ... " Jazyk měl vyplazen !!...řeknu vám !"
      " Páááni !!"

      ( zní ve krčmě vzrušené hulákání ! )

      19 Šárka Šárka | Web | 7. října 2016 v 18:18 | Reagovat
      Takovou výpravu si umím živě představit,konajíc ji v mladém věku s naší fenkou. :D Máš to krásně tajemné a samozřejmě vtipné zároveň. Miluju, miluju ty básničky!
      A to tvé zvíře má neskutečnou srst :-o Jak ta se leskne!

      20 Aliwien Aliwien | E-mail | Web | 7. října 2016 v 19:46 | Reagovat
      Povedená básnička, opět mě to pobavilo.

      21 Murča Murča | E-mail | 8. října 2016 v 19:42 | Reagovat
      Při čtení tohoto díla,jsem se ocitla ve škole při hodině literatury.... úžasná práce se slovy!!! Krátké a přesto dostatečně výstižné. A fotky? Jednoduše superózní!!!

      22 Meduňka Meduňka | Web | 9. října 2016 v 13:29 | Reagovat
      [13]: Juchůůů :-D

      [14]: Na tu nespolupráci mám taký osvědčený trik- kousek šunky v kapse :D

      [15]: No ano, taky pozoruju třešňové pecky i po sezoně... a též nechápu.
      Vím teda, že kunám chutnají i švestky nebo mirabelky, ty máme v zahradě taky :-D

      Vymazat
    3. [16]:
      Rozšlápla, ač nerada,
      temná byla zahrada,
      asi to tak mělo být,
      musel nám krt cestu zrýt? :D

      [17]: :D :D :D :D :D :D :D

      [19]: Ve věku pokročilém už je to víc "o hubu" :D
      Zvíře tady za ten extra lesk vděčí sice blesku, ale je fakt, že i mé péči :-D
      Díky moc!

      [20]: To jsem ráda :-)

      [21]: Ano, přiznám, že tady jsem od tebe, vzhledem k provedení a hlavně zaměření, pochvalu očekávala :-D Oni jsou prostě superózní na fotkách vždycky ;-) :-D

      23 Simix Simix | Web | 10. října 2016 v 19:49 | Reagovat
      Řádí tam kuny :D
      To je naprosto boží básnička ale :O A vcelku i vtipná. Opravdu povedená. Neskutečně. i ty fotky ve tmě :) :D

      24 Meduňka Meduňka | Web | 10. října 2016 v 21:03 | Reagovat
      [23]: :-D
      No tedy! To je naprosto boží komentář, jsem ráda, že se ti básnička líbí a děkuju! :-)

      25 inspiracenauteku inspiracenauteku | Web | 11. října 2016 v 13:09 | Reagovat
      Úžasné! :D A nádherná černá kočka! Fotky básničce vždycky dodají takovej šmrnc.. u téhle takovej tajemnej šmrnc :D

      26 Bev Bev | E-mail | Web | 13. října 2016 v 7:16 | Reagovat
      Tak ta se ti teda zase povedla, velmi krásné a velmi efektní veršování, hezky hladce se to čte a to já moc ráda, když je ten rytmus takový houpavý jako drobné vlnky na rybníku plném slunce. :-)

      27 Meduňka Meduňka | Web | 15. října 2016 v 10:02 | Reagovat
      [25]: Děkuji! Měla jsem i tajemnější fotky, bohužel nepoužitelné z důvodu rozmazanosti :-)

      [26]: Rozkošné přirovnání k vlnkám, děkuji! Je fakt, že takovýhle koncový rým u mne není častý :-D

      28 Remi Remi | Web | 19. října 2016 v 20:02 | Reagovat
      Kam půjdu ve tmě?
      Otázka lehká!
      Lehnu si v postel.
      Jak včera, tak dneska.

      Meduňko milá,
      fotky jsou luxusní.
      Nejvíc ta kočka -
      oči má reflexní.

      Ale ty kočky,
      nejdou mi na mozek.
      Že jsem tak smělá:
      photoshop nebo blesk?

      Možná se pletu...
      (už nejsem bdělá)
      Ale ta kočka,
      je podezdřelá!

      A ještě malá otázka na konec:
      Přežila bota zmíněný krtinec? :-D

      29 Meduňka Meduňka | Web | 20. října 2016 v 15:32 | Reagovat
      [28]:
      Nazdárek, Remi!
      Radostně je mi
      z návštěvy tvé.

      V tom komentáři
      veršům se daří,
      moc ti to jde.

      Pro podezření
      mám vysvětlení-
      fakt je to blesk!

      Přežila botka,
      jen vinou krtka
      ztratila lesk. :-D

      Vymazat
  4. Kočky vidí ve tmě i všeru, já se na to vyseru. Vidí i vdál, metrů devětkrát více, co já s tím? Posvítí mi svíce.

    OdpovědětVymazat