sobota 3. listopadu 2018

Výlet do minulosti

Ten rychlík nemohl být obyčejný,
vždyť odvezl mě asi zpátky v čase!
Protože všechno je až podezřele stejný,
místo, on i celá situace, zdá se...

Jako bych odtud nikdy neodjela
a neuběhlo tolik dlouhých let.
Není to pro mě šance přímo skvělá
vzít si teď něco z minulosti zpět?

Nezměnil by ten zásah budoucnost?
Mám lepit starý střepy, napravovat škody?
Jsem tu jen na návštěvě, pouhej host,
podruhé nevlezu už do té stejné vody.

S jízdenkou zpáteční sednu do časostroje.
Vážně jsem dneska v minulosti byla?
Doma je cosi jinak. Docela divný to je...
možná jsem cestou šlápla na motýla.

2 komentáře:

  1. Fredy Kruger

    " Já kutěním v kůlně, co strávil jsem času !
    ... že trakař jsem vyráběl ? howno ! stroj času !

    Sedl jsem na prdel, nohy dal k sobě
    a rukama zatáhnul za páky obě !
    ... a náhle se ocitnu v předešlé době
    uprostřed naší obce !!!

    Tu... potkal jsem dědka, jdoucího chodce
    Můj děda ! poznám jej dík staré fotce...

    Držím hůl ! Praštit ho ! Pořádně to chce !
    ... udeřím silně jej do poklopce,
    by nemohl zploditi mojeho otce !

    ( otec jest lakomý ! jestliže...
    chci na něm nějaké peníze,
    vždy řekne : ,,ať každý mi vylíže,, )

    ... již blížím se k dědku ( jest mladíkem ještě )

    " Jsem v Prdelné Lhotě, či mám jíti eště ?"

    Dí dědek : " Ano ! jste tadyhle !!"

    " Jsa připraven praštit jej do pytle...
    náhle však uklouznu po žížale
    a na rypák padnul jsem nenadále !!!
    ... válel jsem se tam v blátě jak swině...

    Hle ! dědek jde po mně očividně !!
    ... jáá... do stroje vlítnul, mě nohy se chvěly,
    vzal za páky, - rázem byl ve prdeli !

    V mžiku jsem zpátky, se rozčilen vzchopím...
    co děje se ? to vůbec nepochopím !!

    Z mé vnadné ženy ? jest zlovolná kráwa !
    řve : " Kde jsi byl hajzle ?" " No ! ta mi dává !

    ... můj hodný synek, jež nejlepší v obci ?
    ten vybízí matku : "Dej před držku otci !
    já ti jej podržím, uši mu urvi !"

    " Z mých chytrých dcerek ? náhle jsou kurwy !!!
    ( potvrzují to sousedé ! )

    cožeto ? náhle můj strýc sem de !!

    Je úchyl ! tak kříčí brat mojeho otce :
    " Sečkej ! hned sáhnu ti do poklopce !"

    Úchyl jest mojím strýcem !!!!"
    František Breburda zničen !

    " Nuž pojď sem !" strýc prstem zakýval ....


    Nu... a co z toho vyplývá ?
    Do doby zpět, chcete - li vrátit se ??
    Do času neradno sráti se !!

    ... přeskočením do jiného času,
    může dojít i k chronoklasmu !!

    ... kdo vrátí se strojem do minulosti
    již nevrátí se, do své skutečnosti !
    jen do té, co kráčí s ní paralelně !

    ... těch skutečností jest nekonečně !

    ... v některé strýc je primářem,
    v některé může být farářem,
    v další... i úchyl, řvouc :" Ukaž mi chuyje !"
    čas ten, se stále rozvětvuje,

    ve každém zlomku sekundy !!

    ... v tom tragedie Františka Breburdy !!!

    OdpovědětVymazat