pátek 2. listopadu 2018

Chlupatá písnička

Máme dobrou polívčičku, mňamy mňamy, jupí,
nevadí nám ani trošku, že v ní plavou chlupy.

Jsou v guláši, taky v čaji, v kompotu i v kaši.
Kde se tu ty chlupy vzaly? Padají ze Saši!

Je to kocour dlouhosrstý, fakt pořádně hustý
a vypadá jako koule, i když není tlustý.

Jeho kožich černobílý obtížně se češe,
velmi špatně se v něm pátrá po případné bleše.

Tímhle houštím neprojel by asi ani kombajn,
ale Saša nemá blechy, aplikujem Frontlajn!


8 komentářů:

  1. Blondíííííí, já tě vítám.
    Mám strašnou radost a hned si tvou adresu zapisuji a máš neskutečně boží pozadí.

    OdpovědětVymazat
  2. Blondí, a já mám radost, že máš radost! I z toho pozadí mám radost, dííík! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger

    " Čtu tady ,,Chlupatou písníčku,, tuto
    kterak z kocoura Saši,
    padaly chlupy !!" řve Kuderra Otto:

    ... toť provokace je asi !

    zrovna, když četl jsem báseň... ( či píseň ? )
    mně ve kapse sirky tam vznítily se !

    ... tím houštím , jímž kombajn by neprojel ani ?
    Zničeno ! všecky mé chlupy jsou háji !!

    ...hoch hladí tu holinu...

    " Co v slipech furt kutíš ?
    smiř se " ( řve déd ) s chlupů oženutím !"

    ... " Dřív svrbělo všecko mne při každém hnutí,
    Zvláštní !!!
    pryč svědění, jež k drbání nutí ??!!"

    " Toť tím, že muňky máš sežehnuty !!"
    křičí děd : " Na toto připijme si !!!
    Muňky jsou zničeny !"

    " Nu... kdoví jestli "......

    ... hoch stále nechápá, čumíce do blba ...

    " Věz hochu, křičí děd : " Co já se nadrbal !"

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je luxusní! 😂🤣😂🤣😂
    A na mém prvním blogu, tam jsi tuhle písničku okomentoval taky luxusně a tak to sem okopíruju, neboť to miluju:

    3 Fredy Kruger Fredy Kruger | 3. března 2014 v 23:45 | Reagovat
    " Kdeť mládí ? kdeť kadeře husté ??
    ... já v polévce vlasů měl hrstě !
    Nyní ať češi se jak se češi

    Marno je hrabatí hřebenem v pleši !

    Tys srstnatý kocoure ... tobě hej !
    ... v polévku pár chlupů otřepej,
    připomeneš mi mládí !

    .... nevadí ti to ? ... vadí ?
    mám -li tě přemlouvat ? což ? Sašo ???

    Kocour zamňoukal : " Charašo !"

    Výkřik ! ... " Kocour jest mluvící !"

    Muž třesoucí rukou se lžící
    divoce v talíři míchajíce
    polévku s chlupama hltajíce

    ... ať vařící je, - či nevařící !
    Když dojedl ... krknul a olíznul lžíci !

    OdpovědětVymazat
  5. Okopírovala jsem ze starého blogu komentáře 😳

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bev | E-mail | Web | 4. března 2014 v 5:45 | Reagovat
      Skvělá básnička. Pobavila mě tím víc, že mám čtyři kočičky a jednoho psíka a ať dělám, co dělám, chlupy jsou zkrátka všude. :-)

      5 Koník Koník | E-mail | Web | 4. března 2014 v 9:18 | Reagovat
      Ty psí a kočičí, zkrátka zvířeny, co ráda skače, nejsou tak pobuřující.

      Horší, když v polévce, objevíte plavat prsa černého kudrnáče.

      6 Mad Med Mad Med | Web | 4. března 2014 v 14:38 | Reagovat
      [1]:[2]:Jsem moc ráda a děkuju! :-)
      [3]:Fredy je neskutečnej :-D :-D :-D a já se, na mou věru, od smíchu div nepo*eru. Je toto možnééé? :-D :-D :-D
      [4]:Díky za pochvalu! Ano, dovedu si to živě představit. Ať vytírám, luxuju, kartáčuju sebevíc, chlupy jáme, dýcháme a pijeme a nosíme :D. Raději fakt nemluvit. :-D
      [5]:Šmánkote Koníku, ty jsi něco takového objevil? O_O Kudrnáče...toho holuba, nebo snad...? Jéé fůůůj, raději nebudu hádat... :-x

      7 mysteriouswolf mysteriouswolf | Web | 5. března 2014 v 15:56 | Reagovat
      dobrý nápad :-D Je to hezké a vtipné :-)

      8 valin valin | Web | 5. března 2014 v 18:18 | Reagovat
      To je kocour jaksepatří a veršovánka bezvadná. Musím se úplně nahlas chechtat... :-)

      9 Mad Med Mad Med | Web | 5. března 2014 v 20:11 | Reagovat
      [7]:[8]:Děkuju moc! Ona se ta písnička u nás doma docela ujala, hlavně vnoučatům se moc líbí. :D

      10 Robka Robka | E-mail | Web | 5. března 2014 v 20:46 | Reagovat
      Moc pěkná písnička, pobavila a rozesmála.:-) verš kombajn, frontlajn nemá chybu a kocourek je výstavní kousek!:D

      11 Mad Med Mad Med | Web | 6. března 2014 v 15:28 | Reagovat
      [10]:Bezva pocit, když se mi podaří někoho rozesmát :-). Děkuju!

      12 Radka Radka | E-mail | Web | 7. března 2014 v 23:30 | Reagovat
      Povedené a vtipné! :-D
      A kocour je náramnej fešák :-)

      13 Mad Med Mad Med | Web | 9. března 2014 v 18:16 | Reagovat
      [12]:Děkuji! :-D

      14 adamová adamová | Web | 10. března 2014 v 6:27 | Reagovat
      jééé, to je hezký. :-) A kocourek Saša je překrásná kulička.

      O chlupech na talíři taky něco vím, zvířátek jsme kdysi měli plný domek. Teď už máme jen pejska a kocoura a taky andulky, takže k chlupům se přidalo i pěří... :-x :D

      15 Mad Med Mad Med | Web | 10. března 2014 v 14:37 | Reagovat
      [14]:Já i Saša děkujeme za pochvalu. Hmmm, takové peříčko v polívčičce... :-D Některé návštěvy si u nás zdráhají dát i kafe :D

      16 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 10. března 2014 v 18:34 | Reagovat
      Je to takové milé. My taky máme kočky a psa. Víme jaké to je, když na jaře ztrácí srst. Všude chlipy, na koberci, na schodech, na stole, v jídle... Ale člověk si zvykne... :D

      17 Mad Med Mad Med | Web | 10. března 2014 v 19:48 | Reagovat
      [16]:Ach, kéž by jen na jaře... ;-)Jasně, jsme zvyklí, beztak by nám bez chlupů ani nechutnalo.. :D

      Vymazat
    2. 18 Vendy Vendy | Web | 15. března 2014 v 12:21 | Reagovat
      Taky jsem smetala, sice ne z polívky, ale ze skříňky, a z televize, a z okna, a ze stolku, o koberci ani nemluvě... :-D
      Frontline na blešky zabírá? Já mám doma jedno ve sprayi a vůbec nepůsobí (ale třeba je taky už staré a tudíž nefunkční)...

      19 Mad Med Mad Med | Web | 15. března 2014 v 12:52 | Reagovat
      [18]: Udělám tu zmiňovanému veterinárnímu přípravku reklamu: zabírá skvěle, používáme pipety, jelikož sykot spreje naše kočky děsí. :-)

      20 Dana Dana | 23. března 2014 v 19:06 | Reagovat
      Pěkná písnička-doufám,že se líbí i vnoučátkům. :-)

      21 Mad Med Mad Med | Web | 27. března 2014 v 20:48 | Reagovat
      [20]: Jasně že líbí!!! :D Nechceš ji naučit i ta svoje?

      Vymazat
  6. Fredy Kruger

    " Kocoure Sašo ??! ty swiňák jsi ňáký !
    ... jak to, že sereš mi do zahrádky ?
    na ředkwičky a na petržel !

    Varuji tě, bys toho se zdržel !
    že chceš zem hnojiti ????
    ..... snad bych řek´ ano ....
    Však v povrchu musí být nenasráno !
    Jak mělko ty všecko máš zahrabáno !!

    ( ?? ) jakoby kocour zavrčel ,,ANO,,
    na to, - co mu řek´ Šuk Otto !!

    Již žena mu přinesla rizoto !
    řka : " Talíř máš připraven na stole !!"

    ... tu Otto Šukk vykřikl : Tyýý... wole !
    kocour se prochází po stole !"

    ... nebohý kocour... v dobré víře
    wisral se mužovi do talíře !
    Ten křičí : " Ty stvoření úkladné !!"

    Kocour to zahrabal důkladně !

    ... muž našel howno až na dně !!

    " Ten Saša jest prasák !" křičejí všici
    Otto Šukk rozčilen ! howno vzal lžící
    a oknem jej vyhodil na ulici !!

    řka : " Howno Saši mne nerozhodí,
    přece to rizoto nevyhodím !"

    Opět se usadil u stolu.
    Pak zběžnou jen provedl kontrolu
    v místě, kde provedl kocour ,,velkou,,

    řka : Však bylo tuhé, tím pádem vcelku!
    ... nebylo jako povidla !!"

    Pak hltavě pustil se do jídla !

    OdpovědětVymazat