pátek 7. února 2020

Bloncka má chvilku

Nikde nikdo v celém domě...
Přišla chvilka jenom pro mě!
Tak abych to vzala hopem...
Čímpak začnu? Asi stropem.

Hbitě sáhnu po smetáku,
v rozích pavučin jak máku...
Mám svou chvilku, je mi blaze!
Lezu s hadrem po podlaze...

Honem honem, čas se krátí,
než se někdo domů vrátí,
vyčistím tu fůru hnoje...
Mám svou chvilku, je jen moje!


5 komentářů:

  1. Fredy Kruger

    " Já... s smetákem šmejdil jsem po domě,
    tu šlápnu a stojím ve howně !

    ... otec je právě teď v knihovně,
    matka, ta zase je v úřadu...

    Kdo ještě přichází v úvahu ??
    ... zahlíd´ jsem muže... jak nesl koš...

    Listonoš !! tohle byl listonoš !
    ... otevřel, hodil jsem noviny...
    wisral se !

    Co je to za svini !!
    ... až zítra zas přijde, dám bacha
    a vymáchám mu v tom čumáka !!"

    ... by ve síni nebylo zas někým sráno,
    Jann Szkrkaffka druhý den
    vstal časně ráno !!

    OdpovědětVymazat
  2. Pokusila jsem se zachovat komentáře z původního blogu zkopírováním 😳

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renča od Mičulky z Kéniku Renča od Mičulky z Kéniku | E-mail | 2. května 2017 v 19:44 | Reagovat
      Jé, to je paráda! Já budu mít "své chvilky" celý příští týden: nejdřív umýt okna doma, potom u mamky a na závěr u tety... To bude uspokojení!

      3 Libby Libby | E-mail | Web | 2. května 2017 v 19:44 | Reagovat
      To je bomba, úplně jsem si představila tu chvilku co si měla pro sebe :-D Já mívám takové chvilky, když jdou všechny kočky ven a pak honem myju podlahu, než mi to mokré pošlapou :-D To je paráda mít podlahu aspoň na chvíli bez kočičích pacek ;-) :-D

      4 Baruschka Baruschka | E-mail | Web | 2. května 2017 v 19:50 | Reagovat
      Tak ale... Kazíš mi to :-)
      Já se tady zamýšlím nad tím, kdy mám já svojí chvilku, protože vlastně furt něco musím.
      Co máme psa, tak snad nikdy nejsem úplně sama.
      A když náhodou jo, protože pes spí, pak musím vařit, uklízet, prostě maminkovat.
      A Ty sem to uklízení předhodíš jako největší radost...
      Fuj :-)

      5 Oli Oli | Web | 2. května 2017 v 19:51 | Reagovat
      Suprová básnička. :-D Skvěle mne pobavila. :-D
      Já si "svoji chvilku" vychutnávám docela jinak. :-)

      6 Murča Murča | E-mail | 2. května 2017 v 19:58 | Reagovat
      Fůůůj! :-D Básnička moooc fajn,ale ta představa? Nejsou lepší poznávací k prameni? :-) :-) :-) :-)

      7 valin valin | 2. května 2017 v 20:16 | Reagovat
      Každý volnou chvilku
      jinak tahá pilku.
      Někdo začne šůrovat,
      někdo zase vaří rád.
      Někdo hned zas okna blyští,
      další zas na nákup sviští.
      Nejlíp však je na tom ten,
      co na stole má nohy celý den. :-) :-) :-)
      Větu povedená tvá je báseň... :D :D :D

      8 Doktorka se srdcem Doktorka se srdcem | E-mail | Web | 2. května 2017 v 20:17 | Reagovat
      Uklízet s takovou chutí? Asi se nad sebou trochu zamyslím... ;-)

      9 Meduňka Meduňka | Web | 2. května 2017 v 20:29 | Reagovat
      [1]: :-D

      [2]:
      Já mám okna také v merku,
      vezmu na ně aku-stěrku!
      Půjčí mi ji Jelena,
      na ta okna skleněná :D

      [3]: A to já taky, ale musím uzavřít kočičí dvířka, jinak mi tam lezou a loví mi mop :D

      [4]: A tak sorry, no.. :-D
      Ale ty to dáš zase s jiným úhlem pohledu... A mezi náma, s tou radostí to zas není úplně... no, dejme tomu, že tato básnička obsahuje velkou dávku básnické licence :-D

      [5]: Dík, to jsem ráda. A... no já vlastně taky jinak :-D

      [6]: Jako jak, fůůůj!? Dyť já jsem ten klízecí maniak, néé? :D Poznávací jsou samozřejmě absolutně nejlepší! :-)

      10 Meduňka Meduňka | Web | 2. května 2017 v 20:38 | Reagovat
      [7]:
      Uklízet se prostě musí...
      Já však mnohem radši čtu si,
      a než třeba drhnout schody,
      jdu na jedno do hospody.
      Nebo někam do přírody :D

      [8]: Jsem teda doufala, že je ta ironie v básni patrná :D :D :D Ovšem, zamyslet by se nad sebou měl občas každý :-D

      11 Kitty Kitty | Web | 2. května 2017 v 20:42 | Reagovat
      Já lítám s ometákem často. Ti babouci u nás snad mají rekreační středisko nebo lázně. Jsou tak velicí - babouci a jejich sítě jsou někdy ve slunku pěkně vidět. To chrámnu ometák a jedu! ;-) :-D

      12 Meduňka Meduňka | Web | 2. května 2017 v 20:50 | Reagovat
      U nás jsou taky velicí, nohatí a chlupatí a rychlí, než se mi je podaří obklíčit a chytit, zdrhnou pod knihovnu :D Tam jich už musí bydlet... :D

      13 Doktorka se srdcem Doktorka se srdcem | E-mail | Web | 2. května 2017 v 21:20 | Reagovat
      [12]: No, ale sečtělý pavouky nemá jen tak někdo! :-)

      14 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 2. května 2017 v 21:21 | Reagovat
      Paráda, bomba, nemám slova :-) To je prostě chvilka pracující ženy a matky :-D :-D Hodně jsem se pobavila, díky :-D :D :-D

      15 Meduňka Meduňka | Web | 2. května 2017 v 21:44 | Reagovat
      [13]: To tedy nemá! :D A čímpak asi vynikají ti pavouci, kteří nám bydlí v koupelně... :-? :D

      [14]: A to není zač, to já děkuju za takovou krásnou pochvalu! :-D

      16 padesatka padesatka | E-mail | Web | 2. května 2017 v 21:45 | Reagovat
      Peckááá...škoda, že to nemám stejně... :-(

      17 Viol Quint Viol Quint | Web | 2. května 2017 v 23:22 | Reagovat
      Je to super! :-D Jde vidět, kdo co dělá častěji, například já jsem tohle téma týdne spojila s jídlem a vznikla tak kraťoučká "básnička" o ledničce :-D

      Vymazat
    2. 18 Fredy Kruger Fredy Kruger | 3. května 2017 v 0:32 | Reagovat
      " Hle ! moje blondýna má svojí chvilku !
      jest možné, že má chuť na čtverylku ??

      Já dlouho jí neviděl tančiti !
      Makrello ! hej ! nechceš smýčiti ??

      ... prachu je vůkol tu, nahoře, dole !!

      ( ??? ) žena má, tancuje na plné kule !!"

      " Wole ! teď kousla mě tarantule !!
      za dudy vlezla mi !... či sklípkan ňáký ???"

      Výkřik : " Boha !! mě kouslo to taky !!"

      ... manželé vyběhli na ulici ...

      " Co co co?? " zařvali tři strážníci

      Kousnuti ! též tančí na ulici,
      křičí : " Ta kurwa má jedu !"

      ... pak pawouk štíp ňákého dědu,
      pak týnejdřry, jež byli u toho svědky,
      pak báby zas nějaké
      ... rovněž i dědky,
      a také, kol jdoucí tu JEHOVy svědky !!

      Tančejí všichni, i ti, kdo jsou líní !

      " Konečně !" ( kdos řve ) " Já zašláp tu swini !
      Pawouk !!" ten mizerný ! ta mrcha !"

      Štěstí, že večer jed vyprchal !
      ... a nohy ! jak od tance bolejí !

      vše vrací se do starých kolejí ...

      19 beallara beallara | Web | 3. května 2017 v 7:08 | Reagovat
      Tak zde jsem svou identitu nenašla, nejsem správná blondýna, mám na hlavě málo peroxidu.
      Mě baví spousta činností, ale raději se ometám kolem něčeho jiného než jsou pavučiny :D :D

      20 Robka Robka | Web | 3. května 2017 v 7:39 | Reagovat
      To je trefné :-) Já sice tyhle chvilky beru jako občasnou nutnost, ale pak ten pocit, že je nějaká práce ( zas tu chvilku) vidět! To je k nezaplacení :-)

      21 Meduňka Meduňka | Web | 3. května 2017 v 9:14 | Reagovat
      [16]: Děkuji za pecku! :-D
      Ono to zas není taková výhra, být uklízecí maniak :D

      [17]: Já jsem v lednici náhodou ponořená taky dost často :-D

      [18]: :D :D :D :D Jehovisti to jistí :D

      22 Meduňka Meduňka | Web | 3. května 2017 v 9:24 | Reagovat
      [19]: Že málo? Máš ho tam víc než já, hlavičko perličková! Opět nemám na mysli toho ptáka, ale vzácnou perlu z moře... Kdepak, ty nejsi žádný slepičí mozeček, ty jsi bloncka chytrá :-D

      [20]: Ano, ten pocit potom! Než to tam zase někdo zasviní :-D

      23 Max Qik Max Qik | E-mail | 3. května 2017 v 18:32 | Reagovat
      Před týdnem na koštěti fičíš
      teď zase s ním jinak cvičíš
      Píšeš že jen v básni jsi taková
      jen neříkej z úklidu jsi hotová.

      24 Meduňka Meduňka | Web | 3. května 2017 v 19:14 | Reagovat
      [23]:
      Já jsem holka všestranná,
      někdy pařím do rána,
      jindy smejčím do noci...
      Kdo mi přijde pomoci? :D
      V básni je to zveličené,
      hotová z něj nejsem, ne ne! :-D

      Vymazat
    3. 25 inspiracenauteku inspiracenauteku | Web | 3. května 2017 v 20:33 | Reagovat
      Chichi, skooro jako kdyby to psala nějaká kočka :D

      26 Regi Regi | E-mail | Web | 5. května 2017 v 6:44 | Reagovat
      No to teda ne! Vzácnou chvilku pro sebe bych úklidem nikdy nepromarnila. Ale přečíst si něco vtipného na spřáteleném blogu, to je něco úplně jiného. :-)

      27 mysteriouswolf mysteriouswolf | Web | 5. května 2017 v 7:58 | Reagovat
      No...každý má hold tu svoji chvilku :-P Tak si to užij :-D

      28 Meduňka Meduňka | Web | 5. května 2017 v 17:58 | Reagovat
      [25]: Vlastně mi občas kočka při úklidu pomůže, třeba když si pod gaučem hraje na prachovku :-D

      [26]: Tak těch chvilek mám víc, ani nemusím být sama doma, jen na ten úklid je to lepší :-D

      [27]: Užívám si to. Když totiž... ono mě to i baví :-D

      29 Aliwien Aliwien | E-mail | Web | 6. května 2017 v 13:23 | Reagovat
      Super básnění, ale že bych ve chvilce pro sebe musela zrovna uklízet no nevím nevím. Já se teđ ve volném čase věnuji pletení na miminko, protože synovec, se kterým bydlíme bude tatínkem koncem srpna nebo začátkem září. Moc mě to baví! Přeji krásný víkend.

      30 chudobka1970 chudobka1970 | Web | 7. května 2017 v 0:25 | Reagovat
      Zase se ti po edla super básnička i když já si teda chvilku pro sebe představuji naprosto jinak :-P :-D :-D :-D

      31 chudobka1970 chudobka1970 | Web | 7. května 2017 v 0:27 | Reagovat
      [30]: mělo tam být povedlo...z mobilu se to píše nehezky 8-)

      32 Meduňka Meduňka | Web | 8. května 2017 v 18:44 | Reagovat
      [29]: Pletení... to je něco, co se už nenaučím ale obdivuji :-D Tuhle jsem dostala kolegyní vlastnoručně pletené bačkorky pro vnučku... tak precizní práce! :-)

      [30]:[31]: Děkuji za pochvalu básničky :-)
      Ale zas díky tomu mobilu mám o komentář víc :-D

      Vymazat