čtvrtek 1. listopadu 2018

Strašidelná hřbitovní balada

To nebyl nápad nejlepší, chodit sem po setmění...
a v uličce, kde máme hrob, teď zrovna nikdo není!
Snad na tom našem hřbitově straší až o půlnoci,
já totiž věřím na duchy, tak tu mám blbý pocit.

A i když v tuto hodinu je pro duchy moc brzy,
může se skrývat v křovinách nějaký úchyl drzý.
Mé myšlenky se toulají až k hororovým vizím,
jen rychle svíčku zapálit a potom odtud zmizím.

Teď ozvaly se mezi hroby dost strašidelné zvuky,
tak jsem se lekla, až mi málem vypadly sirky z ruky.
Něco tam ve tmě za tůjí velice divně chrchlá,
mám husí kůži, přemýšlím, kudy bych nejlíp prchla.

V tom vynoří se přede mnou postava v tmavém plášti.
Už tahám deštník z kabelky, tím že ji když tak praštím...
Vypadá jako mátoha, vlasy jí zplihle visí,
statečně hrůzu přemáhám a zkoumám její rysy.

Tvář šedá, oči zapadlé, bledé rty v šklebu křiví,
však povědomá se mi zdá, bude to někdo živý!
Mátoha svůj chrup vycení. To usmívá se na mě?
A její hlas, když promluví, též mi zní nějak známě:

"Jéé ahooj, máš se? Už jsme se dost dlouho neviděly,
teď trošku marodím, tak se stav na kafe po neděli."
Vždyť je to Jarka od vedle, příšerně nachlazená!
Jak strašidlo jen vypadá, protože mejkap nemá!!!

3 komentáře:

  1. Fredy Kruger

    " Stašidelná hřbitovní balada :

    ... baba mi věnec z hrobu ukradla !!
    Já ... chtěl jí holí přetáhnout přes záda,
    však ruka i s holí mi bohužel upadla

    ... nu a tu hůl ? mi baba též ukradla !

    Jen až sem přijda zas swině !
    ... se těším !"

    ... Umrlec ruku k ramenu drátuje si...
    zda chuj mu drží... si kontroluje ....

    Bill Pšouchlyi nic nikomu nedaruje !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fredýýýýý! Tak tvým komentářem je tenhle blog oficiálně posvěcen :-) Dííííík!!!! :-D

      Vymazat
  2. Fredy Kruger

    " Ač není to hřbitovní balada,
    já úlekem upadnul na záda !
    ... když včera mi říkali naši,
    že na našem záchodě straší !!

    .... prý nejdřív to slyšeli od strejce,
    že někdo jej popadnul (? )... ne ! nechce !
    nechce se k tomu blíž vyjádřiti,
    jen to, že bylo to blizoučko k řiti !
    Pak vylezla hlava na krku,
    strýc okamžitě byl v úprku !
    ... krk byl prý poďobán,
    s špinavým límcem !

    Jáá... tomu zpočátku nevěřil jsem
    kterak se přesvědčit nevěda...

    ( ? ) Plyšového mám medvěda !"

    Já k ,,třicítce,, dostal jej ! ku výročí !"
    vykřikl týnejdžr Isidor Močil

    ... hoch nastrčil medvěda do mísy
    v tom pařát se objevil jakýsi
    a vbořil se medvědu do rozkroku !!

    " Drž jej !" řve strýc : " Ti pomohu hochu !"

    Isidor se strýcem napnuli síly
    a medvěda vytáhli ! zachránili !

    Ta pazoura ! jak byla dlouhá !!

    Do hajzlu nalili louha !!

    " Ať sežere tě ! ty kráwo !!"

    ... pak matka tam nalila SAVO !

    ... pak vařící vody... dva kýble celý !

    " Hajzle ! tak !! a máš po prdeli !"
    ... zařvala celá rodina !
    Teď na záchod v klidu se chodívá !

    ... jenom děd nejdřív se podívá,
    sáhne tam rukou preventivně
    teprv pak usedne, serouc už klidně !

    OdpovědětVymazat